יו"ר מפלגת יש עתיד הגיע הערב (שבת) ל"פגוש את העיתונות", והתייחס לשאלת הישיבה עם גדעון סער בממשלה לאחר הבחירות. הוא נשמע כמעט נלהב מהרעיון, והוסיף: "אני וסער יודעים לעבוד ביחד". בנוסף, לפיד רמז כי דלתו פתוחה לחיבורים אפשריים במחנה – אולם לא נראה כי זהו אכן המצב. צפו בראיון המלא.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"אני עובד טוב עם גדעון", אמר יאיר לפיד כשנשאל האם ישב בממשלה עם גדעון סער, יו"ר תקווה חדשה. "אני עשיתי עם גדעון שני מהלכים פוליטיים גדולים בשנים האחרונות. אחד זה הבחירה של רובי ריבלין (לנשיאות המדינה) והשני זה הפלת הממשלה. אלו שני דברים שהנדסנו ביחד, ולכן אנחנו יודעים לעבוד יחד".

יאיר לפיד ובני גנץ בכנסת (צילום:  הדס פרוש, נועם רבקין פנטום, פלאש90, פלאש/90 )
גנץ ולפיד, ארכיון|צילום: הדס פרוש, נועם רבקין פנטום, פלאש90, פלאש/90

לפיד נשמע פחות נלהב כשנשאל על חיבורים אפשריים, בייחוד עם בני גנץ, יו"ר כחול לבן. על כך, אמר כי הדלת שלו פתוחה – אבל הסתייג: "אם גנץ רוצה לבוא אליי הוא מכיר את הטלפון שלי – שיתקשר".

בנוסף, הכריז לפיד למפלגתו לא תהיה בעיה לשבת עם הרשימה המשותפת אחרי הבחירות והוסיף: "אני זה שהוביל את המהלך שאמר 'אין שום בעיה להקים ממשלה בתמיכת המשותפת. יום אחד אולי יהיו לי יחסים טובים איתם כמו שיש לנתניהו. פומבית אמרתי שצריך להקים ממשלה בתמיכת המשותפת כבר בסיבוב השלישי – וחבל שלא הקמנו".