יהדות התורה נגד המשטרה והממשלה: סיעת יהדות התורה הודיעה היום (רביעי) כי לא תשתף פעולה עם משטרת ישראל – וקראה לראשי רשויות חרדיות לעשות כן. בהודעה מטעם הסיעה נטען כי המשטרה וקבינט הקורונה "מתעמרים" בציבור החרדי – ונכתב כי "הסיעה תיוועץ בגדולי ישראל על המשך שיתוף הפעולה עם החלטות הממשלה וקבינט הקורונה, המוטות פעם אחר פעם נגד הציבור החרדי".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בהודעת הסיעה נאמר כי חבריה התכנסו ל"ישיבה מיוחדת בעקבות פסיקת בג''ץ והמשך התעמרות קבינט הקורונה ומשטרת ישראל בציבור החרדי". עוד נאמר כי "סיעת יהדות התורה דוחה מכל וכל את החלטת בג''ץ על הכרה בגיור רפורמי וקונסרבטיבי. הסיעה תציב כתנאי הצטרפות לקואליציה עתידית לחוקק חוק גיור על פי ההלכה ופסקת ההתגברות".

בהמשך התייחסו חברי הסיעה להגבלות הקורונה, וכתבו: "הסיעה רואה בחומרה את החלטות הממשלה וקבינט הקורונה המתעמרות בציבור החרדי ומתעלמות מצרכיו, מפחד התקשורת המוטה והמסיתה נגד הציבור החרדי".

בהודעה נאמר גם כי "סיעת יהדות התורה לא תשתף פעולה עם משטרת ישראל ומבקשת מראשי הרשויות החרדיות לנקוט גם בצעד זה, עד להתנצלות משטרת ישראל". בסיעה הצהירו גם כי "סיעת יהדות התורה תיוועץ בגדולי ישראל על המשך שיתוף פעולה עם החלטות הממשלה וקבינט הקורונה, המוטות פעם אחר פעם נגד הציבור החרדי, כולל החשש של הטלת סגר בחג הפסח".

"בנוסף, הסיעה תנתק קשר עם כתבים וגופי תקשורת המפרסמים 'תחקירים' שקריים ומוטים נגד הציבור החרדי", כך בהודעת סיעת יהדות התורה.