יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס הערב (שבת) לתוכנית השלום של טראמפ - וטען כי נתניהו משתמש בה כ"כלי ניגוח במאבק פוליטי". "נתניהו עסוק רק בדיבורים", תקף ליברמן בריאיון לדנה ויס בחדשות סוף השבוע. "בשניים במרץ אזרחי המדינה יכריעו אם הם שולחים את הכסף שלהם לחיילים ולחינוך או לישיבות ולמשתמטים".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"מי שמפרסם חודש לפני בחירות תוכנית מדינית חייב לקחת בחשבון שבמקום דיון יסודי זה יהפוך לכלי ניגוח במאבק פוליטי ואלקטורלי", אמר ליברמן. "הצעת החוק של ישראל ביתנו לגבי בקעת הירדן מונחת מזמן על דוכן הכנסת. כרגע מבחינת נתניהו הכל דיבורים".

יו"ר ישראל ביתנו התייחס לדבריו של אבו מאזן על עולי ברית המועצות בכינוס הליגה הערבית - וטען כי הוא "אימץ את עמדת הרב הראשי יצחק יוסף". "מבחינתי כל עולה מרוסיה ומאתיופיה שמשרת בצבא ומשלם מיסים הוא יותר יהודי מדרעי וגפני". ליברמן הוסיף: "בשניים במרץ האזרחים מצביעים האם הכסף יושקע בחיילים ובחינוך או בישיבות". כמו כן הבטיח: "לא יהיו בחירות רביעיות. אמרנו בצורה ברורה שנצטרף לממשלת אחדות לאומית בלבד - ועמדנו במילה".

תגובת הליכוד: "עכשיו ברור שליברמן חבר לניסנקורן וגנץ ויקים ממשלה שנשלטת על ידי ההסתדרות ותהיה תלויה על הרשימה המשותפת".
 
תגובת יהדות התורה: "האיש ההזוי איווט ליברמן שבגלל איבה אובססיבית לנתניהו מטריל מדינה שלמה מזה שנה ומוביל אותנו שוב ושוב לבחירות מיותרות ומבוזבזות על חשבון אזרחי ישראל. בניגוד אליו, יהדות התורה אינה מזגזגת, אלא עקבית בתמיכה בממשלת ימין בראשות נתניהו. כפוליטיקאי הכושל ביותר בישראל, ללא כל הישג בעשרים שנה, שב הערב ליברמן לאולפנים בשקרים ובהסתה פרועה נגד החרדים, הליכוד, הערבים ומי לא. לאזרחי ישראל כבר ברור כי פתק ליברמן בקלפי משמעותו בחירות רביעיות, והגברת השיסוי בין האוכלוסיות".