קולות ברשתות החברתיות קראו בימים האחרונים להחרים את זארה בעקבות קמפיין חדש של החברה, שכלל בובות ראווה עטופות בבדים לבנים. בעיניי רבים הצטייר הקמפיין כיוצא נגד פלסטינים ומגחיך את הסיטואציה הנוכחית בעזה ובעקבות כך הוחלט ברשת האופנה הספרדית להסיר אותו.
"אחרי שהקשבנו לתגובות בנוגע לקמפיין האחרון שלנו 'הג'קט', נשמח להעביר את המסר הבא ללקוחות שלנו", נכתב בחשבון האינסטגרם של חברת הענק הספרדית. "הקמפיין, שהרעיון שלו נהגה ביולי וצולם בספטמבר, מציג סדרת תמונות של פסלים לא גמורים בסטודיו של פסל, ונוצר למטרה הבלעדית שהיא להציג בגדים בעבודת יד בהקשר אומנותי".
"למרבה הצער", הוסיפו בחברה, "חלק מהלקוחות נפגעו מהתמונות הללו, שכעת הוסרו, וראו בהן משהו שרחוק מהמשמעות שניצוקה אליהן בעת היצירה. זארה מתחרטת על אי ההבנה הזו ומדגישה את הכבוד עמוק שהיא רוחשת לכולם".
למרות ההודעה המתנצלת וההורדה של הקמפיין מהאתר ומהרשתות החברתיות, רבים עדיין לא התרצו. "לחלוטין לא הולך להאמין לזה", כתב אחד בתגובות לפוסט באינסטגרם ואחרים הוסיפו: "אז למה אתם מפרסמים התנצלות רק עכשיו? להחרים את זארה לנצח", "תבנית בייסיק של התנצלות לא מתנצלת. אתם לא לוקחים אחריות ומאשימים את הלקוחות, נסו שוב".