נדמה שנטפליקס מנסה לכבוש עוד ועוד יעדים - נתוני צפייה מרשימים בכל העולם, שירות גיימינג חדש המבוסס על התוכן הבלעדי וחנות מרצ'נדייז ייעודית. כל אלה מצטרפים לרף הגבוה ממילא שהציבה לעצמה עם עשרות סדרות וסרטים חדשים מדי חודש. ובכל זאת, החברה הציבה בסוף השבוע רף גבוה יותר: החלל החיצון.
פרסומת בין-לאומית חדשה, ששודרה בטקס פתיחת האולימפיאדה נראים חייזרים צופים בתכני השירות - "בית הנייר", "חינוך מיני", "דברים מוזרים", ועוד - "מתורגמים לשפתם". המטרה היא לעזור לחייזרים להבין טוב יותר את בני האנוש ואת כדור הארץ דרך הרגעים הגדולים של התכנים השונים. את הפרסומת חותם המשפט: "הסיפורים של העולם נמצאים בנטפליקס". הפרסומת, שנשמרה בסוד חצי שנה, היא הפעם הראשונה שהשירות יוצא בקמפיין בין-לאומי גדול ובפרסומת לא נאמרת אף לא מילה אחת.
מאחורי הפרסומת החדשה עומד ישראלי, ירין מנס. מנס בתפקידו הוא אמן אפקטים חזותיים שהחל את עבודתו בישראל כשב-2005 החל לעבוד לחברת הסרטים "האחים וורנר" ומשם התפתח לפרסומות לחברות רבות ומובילות: אפל, פפסי, לקסוס, וולמארט, טארגט, ובראשן כוכבים דוגמת ליאונרדו דיקפריו, טיילור סוויפט וכריס רוק.