מפלאפון נמסר בתגובה: ״בנושא הטאבלטים, פלאפון בדקה לגופו כל אחד מהמקרים שהועברו לה ומרביתם נמצאו לא מוצדקים. מקרים נקודתיים, בהם נמצאה חריגה מנהלים, טופלו בחומרה. באשר למר כהן קיבלנו את פרטי המקרה רק היום וטרם הספקנו לבדוק אותו. יחד עם זאת מפאת גילו של הלקוח ושיקולים נוספים במקרה זה, החלטנו לזכותו בגין השירותים והמוצרים שאינו זקוק להם״.
כך גובה פלאפון מאות שקלים מהלקוחות
עדות אחת של נציגת שירות הלקוחות בפלאפון שאנחנו מביאים הערב חושפת את השיטה: מפתים את הלקוחות להישאר עם הבטחות לטאלבטים ולפטופים חינם, ובפועל מחייבים אותם במאות שקלים
עמרי ברק -ישן
|
חדשות |
פורסם 20:09 26.07.15