וזו תגובת דובר צה״ל:״לוחמים בצה"ל המוסמכים לנהיגה עוברים הכשרה בת חמישה ימים במסגרתה, מוכשרים על כלל מערכות הרכב ומתורגלים במגוון תוואי שטח. חיילים אשר לא עומדים בדרישות ההכשרה, אינם מוסמכים לנהיגה. בצה״ל יש הנחיות מפורשות האוסרות על הפעלת כלים בעלי אמצעים לראיית לילה ומכשירי קשר תקולים. שעות השינה הניתנות לנהגים נאכפות בקפידה יתרה לפני כל תרגיל או אימון. כלל תאונות האימונים בצה"ל מתוחקרות והלקחים נלמדים מכל אירוע".

סכנת הכלים הכבדים של צה"ל
התאונה שבה התהפך בחודש שעבר תותח מתנייע, תאונה שבה נהרגו קצין וחייל, הביאה חיילים ומפקדים רבים בחיל התותחנים להתריע על הסכנות הטמונות בכלים הכבדים. בפעם הראשונה, לוחמים בתותחנים בסדיר ובמילואים מספרים למצלמה על הכשרות לא מספקות, תחזוקה קלוקלת ואמצעי בטיחות שלא מתפקדים
