יום איום ונורא למניות הסושיאל: לפי חישוב של אתר בלומברג, בחצי שעה הראשונה למסחר בארה"ב (שנפתח ב-16:30, שעון ישראל), ענף הסושיאל איבד 165 מיליארד דולר (!). את הירידות הובילה סנאפ, החברה שפיתחה את סנאפצ'ט, ביום הגרוע בתולדותיה: היא מתרסקת ב-40% נכון לכתיבת שורות אלה. המשמעות היא אובדן של 15 מיליארד דולר עבור סנאפ בלבד.
אבל חוץ מסנאפצ'ט, גם כל שאר שוק הסושיאל סובל מירידות כבדות: גוגל יורדת ב-7.5%, פייסבוק ב-9.5%, פינטרסט מאבדת 26% וטוויטר, היחידה שעוד יציבה יחסית, עם ירידה של כ-3.5% בלבד.
הסיבה לירידות הוא מכתב שפרסם אוון שפיגל, מנכ"ל סנאפ, לעובדים, שבו התריע שהחברה לא תהיה רווחית כבעבר: "כמו חברות רבות, אנחנו ממשיכים להתמודד עם עליית האינפלציה והריביות, מחסור בשרשרת האספקה ושיבושי עבודה", כתב שפיגל. עוד הוסיף כי סנאפ מושפעת מהמלחמה באוקראינה ומשינויי מדיניות בעולם, כגון מדיניות הפרטיות החדשה של אפל. כל הדברים הללו משפיעים דרמטית על תקציבי הפרסום והמודעות שמגיעים לסנפאצ'ט, ויש לכך באופן טבעי פגיעה ישירה ברווחי החברה.
ואולם, שוק הסושיאל כולו נסמך על אותם מקורות הכנסה - פרסום ומודעות - ולכן, כל המניות של הרשתות החברתיות מתרסק ברגעים אלה בוול סטריט.