למרות שאנחנו הישראלים נחשבים לאלופי העולם בצרכנות ואין דבר שאנחנו שונאים יותר מלצאת פראיירים כשזה מגיע לעולם הפיננסים נראה שיש לנו עוד דרך לעשות.

על פי מחקר חדש, רוב הציבור הישראלי (53%) לוקח את ההצעה הראשונה להלוואה מבלי לבדוק הצעות נוספות, רק 45% מבנינו יתמקחו על הריביות שמוצעות לו  ורק 27% אכן מצליחים להוזיל אותן. רוב מי שהצליח להוזיל אותן (69%) עשו זאת באמצעות הצעה מתחרה או הצגת דירוג אשראי גבוה.

תמונת המצב הזו איננה מקרית. כשחושבים על זה, הלוואות הן לא מוצר מדף כמו טלוויזיה, נעליים או בגדים וקרוב לוודאי שכל אחד מאתנו יקבל הצעה שונה. למעשה, כדי שנותני האשראי יתנו לנו הצעה רלוונטית הם נדרשים להכיר את דירוג האשראי שלנו.

באפליקציית דירוג האשראי קפטן קרדיט מצאו את הפתרון לכך ופיתחו אזור ייעודי שבו מרוכזות הצעות להלוואות שכבר מותאמות לדירוג ונתוני האשראי. ההצעות מגיעות ממגוון רחב של נותני אשראי, ובכך המשתמשים כבר לא נדרשים לפנות לכל גורם בנפרד. כמו כן, במקום הצעות גנריות וכלליות, המשתמשים רואים רק הצעות שרלוונטיות אליהם ויכולים להשוות בקלות ולבחור את ההצעה הטובה ביותר.

"אנחנו מובילים דרך חדשנית ומתקדמת ללקיחת הלוואות בישראל", מסביר משה ידגר, מנכ"ל קפטן קרדיט. "הכוח עובר למשתמשים שבוחרים מבין כמה הצעות שרלוונטיות ומתאימות להם, בתהליך קל, פשוט, מאובטח ומהיר. עוד ועוד נותני אשראי מצטרפים אלינו ומאפשרים לנו לתת ערך אמיתי למשתמשים ולהגדיל כל הזמן את אפשרויות הבחירה שלהם".

להורדת אפליקציית קפטן קרדיט: לחצו כאן