מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: תמי 4 | אדלר חומסקי & ורשבסקי

אחרי שהשתלבה במצעד בשבוע שעבר, הפרסומת של תמי 4 עם עידן חביב כובשת את המקום הראשון


משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי | לקוח: שטראוס מים תמי 4 |  שם הפרסומת: את תשתי | מנהלת אגף שיווק: טלי אליצור | מנהלת מחלקת צמיחה: ז'אנה אוחיון | מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית: דפנה גן | מנהלת שיווק: איילת שטיין | מנהלת פרסום: הילה פרדיארו | סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס | מנהל קריאייטיב: קובי כהן | מנהלת לקוח: ליאור גלעד | תקציבאית: שי בארי | הפקה: מיאלמה | משרד מדיה: מדיהקום | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: אלין יפת | מדיה פלנרית: אוריה זקן
 

מקום שני: מזרחי טפחות | ראובני פרידן IPG

 מזרחי טפחות עם פרסומת שמזכירה לנו כמה חשוב יחס אנושי

משרד פרסום: ראובני פרידן IPG | לקוח: בנק מזרחי-טפחות   |שם הפרסומת: בוט תראה | סמנכ"ל שיווק: תרי ישכיל  || מנהלת אגף תקשורת שיווקית: עינב שגיב | מנהלת פרסום: מירב ללוש | מנכ"ל משותף ראובני פרידן: זיו קורן | משנה למנכ"ל: שירי הייסר | מנהל קריאיטיב ראשי: דני יעקובוביץ| ' סמנכ"לי קריאייטיב: מיטל שקדי ורועי גוטמן | סמנכ"ל אסטרטגיה: טל חן | תסריט: ינאי וולף ומאיה פרדו | סופרווייזרית: מעין רום | תקציבאים: פז חיים ולביא רז | מנהלת הפקה: מיה קרסו |חברת הפקה: ראבל | במאי: שחר סגל | פוסט: פלייגראונד | משרד מדיה: מרקורי | | נהל קמפיין של המשרד מדיה: שירלי שיינברג | משרד דיגיטל: ארלו

מקום שלישי: תמיר תאגיד המחזור| גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס 

קטורזה נכנס למקום השלישי בפרסומת לתאגיד המחזור תמיר

מנכ''ל: רני איידלר | סמנכ''לית שיווק: שלי מלצר | שרונה שלום – מנהלת פרסום | משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס | מנכ''ל משותף ומנהל קריאטיב ראשי: יגאל שמיר | משנה למנכ"ל וסמנכ"ל קריאטיב: עדי ברונר | צוות קריאייטיב: רונן לוין וניר לניר | סמנכ"לית לקוחות: עירית פסטרנק | ניהול לקוח: מורן ג'וליאן והילה אורה | מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב מודעי | הפקת משרד פרסום: שחר לוי ונועה פולק | הפקה: גוסטבו הפקות |מפיקה: לירון עומר | מפיקה בפועל: מורן  שלו | במאי: אסף קוברובסקי | צלם: ארי עמית | ארטדירקטור: משה חמו | הלבשה: לילך פינגרמן | מפיקת פוסט: אלינור אלמגור | עורך: אייר עוזיאל | בית פוסט: גרויטי | בית סאונד: בייסליין | קריין: גיל קומר | דיבוב: ציון ברוך

 על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%