מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: לקט ישראל | מנצ'

משרד פרסום: מנצ' | סמנכ"לית שיווק: ענת פרידמן - קולס | מנהלת מותג: ליאת בלס | מנהל קריאייטיב: אור לביא | מנהל לקוח: אלעד לוי, חן אילוז פריגת | הפקה: נעמה בלז, עדי בוטווין | משרד מדיה: יוניברסל | מנהל קמפיין של משרד המדיה: ירדן אמבר



מקום שני: Holiday Finder | IGLOO CREATIVE HOUSE

 

משרד פרסום: Igloo Creative | לקוח: Holidayfinder | סמנכ"ל שיווק: נעה דר | מנהל פרסום: נוי אלקובי | מנהל קריאייטיב: אריק בן ארי | הפקה: Igloo Creative 



מקום שלישי: אדידס

 

לקוח: adidas | שם הפרסומת: ORIGINALS | סמנכ"ל שיווק: תומר כהן | מנהל פרסום: Adi Boehm | משרד מדיה: EssenceMediacom | מנהל קמפיין של משרד vמדיה: גל אברג'ל



על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%