במשך כמעט עשור ביונסה עבדה על תדמית חדשה ו"איכותית" יותר. היא הפסיקה לרדוף אחרי להיטי מיינסטרים, ולמרות ששחררה שלושה אלבומים, אף שיר מהם לא היה מספיק חזק כדי לכבוש את מצעד המוזיקה הנחשב בעולם, הבילבורד האמריקאי. קשה להאמין, אבל מאז "Single Ladies" שיצא ב-2008, ביונסה לא הצליחה לייצר שיר מקום-ראשון אחד. לפניו היא הצליחה לייצר שמונה כאלה (4 כזמרת סולו ו-4 כחברה בדסטיניז צ'יילד).
לקראת סוף 2017 היא הבינה שכדי להיות מוזכרת במצעדי העשור (שיגיעו בעוד כשנתיים) עליה לפעול בניגוד לאג'נדה שלפיה היא פעלה במשך שנים ולחפש להיט ענק, גם אם זה עלול לפגוע בתדמית האיכותית בעיני חלק מהמעריצים. מאחר שאין לה תכניות להוציא אלבום עם סינגלים בזמן הקרוב, היא בחרה באפשרות נוחה יותר - להצטרף ללהיט של מישהו אחר בגרסת דואט. בהתחלה היא ניסתה את המהלך פעמיים, עם הלהיט הלטיני "Mi Gente" של ג'יי באלווין ווילי ויליאם, ועם סינגל הקאמבק "Walk on Water" של אמינם, אך רק הניסיון השלישי, גרסת הדואט ל-"Perfect" של אד שירן, הצליח להביא אותה למקום הראשון של מצעד הבילבורד האמריקאי, המקום אליו רצתה להגיע כל כך.