נועה קירל שחררה ביום שישי האחרון את הסינגל הבינלאומי השני שלה "Bad Little Thing" ועכשיו הגיע הזמן לקידום שלו בארצות הברית. במהלך סוף השבוע, שירות הזרמת המוזיקה של חברת הענק אמזון ("אמזון מיוזיק") קידם את השיר החדש של קירל כמיטב המסורת של האמנים הגדולים עם פרסום בטיימס סקוור בניו יורק.
הזמרת התרגשה מהעובדה שהפרצוף שלה הופיע בענק באתר המרכזי של ניו יורק, ליד שלטי קידום של ספוטיפיי ואפל מיוזיק עם אייליסטים, והגיעה להצטלם לידו. בהמשך הסופ"ש קירל המשיכה לתת עבודה וקיימה ראיון קצר עם MTV, שעלה בהמשך בעמוד האינסטגרם הרשמי שלהם (שמונה קרוב ל-16 מיליון עוקבים). במהלך הראיון סיפרה על ההשקעה מצידה בשביל להפוך לכוכבת בינלאומית ועל הרגע שבו החליטה לפצוח בקריירה מעבר לים.
המגיש שהציג את נועה לצופים ציין שההופעה שלה בערוץ הקליפים הבינלאומי זו נקודת זמן מאוד מרגשת בקריירה שלה, וסיפר שהיא עושה מוזיקה כבר חמש או שש שנים. קירל כמובן מיהרה לתקן אותו תוך כדי שהיא צוחקת ממבוכה: "שמונה, כמעט שמונה שנים" וסיפרה שהיא רוקדת כבר מגיל ארבע.
"אחרי שבע שנים של קריירה מדהימה בישראל, הרגשתי שהגיע הזמן לפתח את עצמי בתור אמנית ולצאת בקריירה בינלאומית - ללכת על כל העולם", סיפרה קירל כשנשאלה למה דווקא עכשיו החליטה להקליט אלבום באנגלית והסבירה: "תמיד הקשבתי למוזיקה באנגלית אז זה הרגיש נוח ואותנטי עבורי, ואני כל כך מתרגשת, החל מ"Please Don't Suck" עד ל-"Bad Little Thing" ועוד הרבה הפתעות שמגיעות בדרך, זה מאוד מרגש".
נכון לעכשיו השיר של קירל צבר 1.6 מיליון צפיות ביוטיוב והגיע למקום הראשון ב"סרטונים החמים" של יוטיוב ישראל. מי שהתגעגע, קירל צפויה לחזור לארץ היום אחרי כמה בהן עבדה על קידום המוזיקה שלה בארה"ב, עכשיו נשאר לראות אם תצליח להשיג את המטרות שלה כבר בסינגל השני מתוך אלבום הבכורה.