מאיה בוסקילה מוציאה היום את "לעבור את היום", אחד השירים הטובים בקריירה שלה, בלדת פופ-רוק "קלאסית", שיצר רמי קלינשטיין. בוסקילה שרה כאן היטב, קלינשטיין חוזר למקורות שלו באמריקה הלבנה, שמעלה על נס מלודיית פסנתר מוצלחת שמתפרצת החוצה דרך הרכב רוק עם צליל אולפני מבריק.
"לעבור את היום" הוא שיר נהדר לסוגו. שני הרגעים הכי יפים בו הם הבית השני הקצר עם כלי המיתר ("רציתי לשמוח רציתי בכוח"), וכמובן הסי-פארט המקסים ("מכל פרט שהזכיר לי אותך..."), שבו בוסקילה שרה נפלא, קטע מרגש ממש.
זהו סינגל שני מהאלבום של בוסקילה בהפקת קלינשטיין, אחרי "מצפן" המצליח. אם הרדיו הישראלי ילמד לאהוב גם אותו - בטוח שהקהל יהנה. "לעבור את היום" הוא מסוג השירים שצריכים להיות אבני יסוד בפלייליסט המקומי בימים אלה.
"לעבור את היום"
"רציתי לסלוח רציתי לשכוח, ממני אני מעצמי, לשבת לנוח להקשיב רק לרוח, לבכות בנהר שכחה דמיוני / קיוויתי למצוא את הילדה שאבדה עוד, בזמן שנלחמתי בכל השדים, חיפשתי קצת שקט להיות חופשיה, ללא דין וחשבון רק אני ואלוהים
רציתי לשמוח רציתי בכוח, אפילו לשתות ואני לא שותה, חיפשתי לברוח מאותה מועקה, שממני לא מרפה
כמעט והצלחתי לעבור את היום, מבלי שחשבתי עלייך, כמעט והצלחתי ואז כמו חלום, ראיתי מולי את פנייך / כל הרע וכל הטוב שהיו מנת חלקינו, נמאס לי כבר לכאוב את שהיה בינינו
מכל פרט שהזכיר לי אותך, מכל תמונה של שנינו נפטרתי, רוצה להמשיך ואתה, מחזיר אותי למקום בו נפלתי
כמעט והצלחתי לעבור את היום, מבלי שחשבתי עלייך, כמעט והצלחתי ואז כמו חלום, ראיתי מולי את פנייך, כל הרע וכל הטוב שהיו מנת חלקינו, נמאס לי כבר לכאוב את שהיה בינינו / כמעט שהצלחתי ואז כמו כל יום, ראיתי מולי את פנייך".