לפני כשנה יצא הקליפ המרהיב לשיר "מעגלים" של ג'יין בורדו, ובאופן מיידי זכה לתשומת לב עולמית בזכות האנימציה המופלאה והעולם הקסום שנברא בו. על הקליפ המושקע היו אחראים האנימטורים המוכשרים יואב שטיבלמן ואורי לוטן, שסיפר לנו בראיון כמה ימים לאחר צאת הקליפ על הקונספט שלו: "השיר מדבר על התחושה שאנחנו תקועים במעגלים ולא בהכרח הדברים משתנים, אנחנו מאבדים את הזמן והדברים נעלמים. הקונספט אמר שפיזית אחד לאחד זה מה שקורה - הבחורה תקועה במקום, היא לא מתקדמת, וכל מה שמסביבה עושה רושם שהוא כן מתקדם. זאת התחושה שהייתה קריטית לנו להעביר. משם זה התפתח".

' .

כנראה שבין הצופים הרבים שהתרשמו מהקליפ היתה גם חברת מקדונלד'ס, שיצרה פרסומת שדומה באופן שלא משתמע לשתי פנים לקליפ של "מעגלים". יואב שטיבלמן, שלא נתן שום אישור או קיבל תגמול כלשהו על ההעתקה, כתב בחשבון הפייסבוק שלו אמש פוסט נסער בנושא. "'סוד היצירתיות הוא לדעת איך להסתיר את המקורות שלך'", הוא ציטט שם את אלברט איינשטין. "כאמן אני מבין את המשפט הזה טוב מאוד. כולנו לפעמים משתמשים בעבודות של אמנות אחרים כהשראה או כרפרנסים לעבודות שלנו (לפעמים אנחנו אפילו לא מודעים לזה). אבל יש הפרדה ברורה בין קבלת השראה מעבודה של אחרים לבין העתקה גסה".

"בשנה שעברה אורי לוטן, אני וצוות של אמנים מוכשרים יצרנו קליפ עבור השיר 'מעגלים' של הלהקה הישראלית הנפאלה ג'יין בורדו", הוא המשיך. "לאחרונה קיבלתי לינק לפרסומת של מקדונלד'ס והייתי המום לגלות שהם העתיקו את העבודה שלנו באופן הברור ביותר. לצערי, אין לנו את המשאבים לנקוט בצעדים משפטיים נגד תאגיד ענק כמו מקדונלד. אבל אני כן רוצה לנצל את הבמה הזו כדי לבטא את מחשבותיי:  העתקה של האמנות שלנו בשביל רווחים זה לא בסדר! זה פסול וכולנו צריכים להעלות את המודעות הציבורית לנושא הזה". שטיבלמן סיים בבקשה להפצת המסר.

מלהקת ג'יין בורדו נמסר בתגובה: "לפני כמה חודשים מעריץ מקוריאה שלח לנו את הפרסומת של מקדונלד'ס. היה לנו ברור מהרגע הראשון שיש פה העתקה של האנימציה מהקליפ לשיר 'מעגלים'. התחלנו לבדוק מה אפשר לעשות משפטית בעניין, גם כי הטרידה אותנו העובדה שאנחנו צמחונים והחיבור לחברה שכזאת זה לא הדבר שהיינו רוצים לעמוד מאחוריו. קיבלנו ייעוץ משפטי והבנו שהחוקים משתנים ממדינה למדינה ונצטרך לקחת עורך דין מקומי מקוריאה, הסבירו לנו שזה תהליך ארוך ויקר והסיכוי שלנו מול חברת ענק כמו מקדונלד'ס הוא אפסי, אז החלטנו להשקיע את הזמן והמשאבים שלנו במוזיקה".