אחרי שנטע ברזילי שחררה הבוקר את שני השירים "CEO" ו-"DUM", הערב, היא משחררת גם קליפ לשיר הראשון. השירים והקליפ יוצאים לראשונה תחת לייבל המוזיקה של דיסני "s-curve" (ונמצאים תחת תאגיד הענק של יוניברסל), איתו חתמה ברזילי על חוזה הקלטות במטרה להפיץ את המוזיקה שלה בארה"ב ואירופה.
ברזילי עבדה על שני השירים ביחד עם אבשלום אריאל, איתי שמעוני ומפיק המוזיקה ההולנדי בועז דה יונג, שמוכר בתעשייה תחת שם הבמה שלו בועז ואן דה ביטס. המפיק עבד בעבר עם אריאנה גרנדה, דיפלו ועוד.
"החיים עשויים מהחלטות של כן ולא", סיפרה הזמרת בהצהרה לתקשורת, "בזמן האחרון אני מוצאת שמאוד קשה לי לקחת החלטות בעצמי ונותנת לפחדים, לרגשנות ולהעדפות של אנשים אחרים לחדור למוח שלי, עד אוטומציה מוחלטת וחוסר ביטחון גדול. אני המאדר פאקיניג CEO של החיים שלי, של חברה ושל המסע שלי - אני מזמנת שליטה בחזרה אלי לחיי. כתבתי את CEO כקריאה לכולם להצטרף אלי, להיות חסרי פחד ולעשות את הבחירות בעצמנו".
לגבי השיר השני ששחררה, "DUM", אותו מגדירה כ"האח המעוות, הנוזלי והמטומטם של CEO", היא מסבירה שהוא "בא לתאר סיטואציה שחוויתי לא מעט כשיש לי קראש על מישהו ואני מרגישה שהאוויר בורח מהמוח ואני נהיית מפגרת. מצאתי את עצמי לאחרונה בחזרה בעולם הדייטים ועכשיו אני יותר מחוברת לילדה המובכת והמטופשות שבי יותר מאי פעם".
השנה האחרונה הייתה מוצלחת למדי לברזילי עם השיר "אפס מאמץ" שהוציאה ביחד עם סטטיק ובן אל וכבש את לב הישראלים, ושיתוף הפעולה המפתיע שיצא לפני כחודשיים עם ההרכב האירופי הפופולרי ליטל ביג.