כבר הרבה זמן שלא הייתה פה פריצה שכזו: בנק לאומי החליטו לקחת את המשפט הכי ויראלי של 2022 "הלו, איפה אתה, אתה פה?", ושפכו כסף על מנת לגייס אותו לפרסומת החדש שלהם. ל-mako מוזיקה נודע כי נונו קיבלה כ-200 אלף שקלים על השימוש ב"קיוט בוי", כך לפי גורמים בתעשיית הפרסום.
"קיוט בוי" שנכתב והולחן על ידי נונו עצמה (והופק על ידי שגיא קריב עם חסות של פלייטיקה ששפכו 150 אלף שקל על הקליפ), יצא בחודש יוני האחרון כחלק משירי הגאווה והפך במהרה - גם הפעם הודות לטיקטוק - לאחד מהלהיטים הכי גדולים במדינה, כזה ששם את נונו בקדמת במת המיינסטרים. כפי שפורסם לראשונה בmako מוזיקה, המוזיקאית שעד לפני כשנה שמה לא היה מוכר לציבור, גובה כ-35 אלף שקלים למופע.
"קיוט בוי" מצטרף ללהיטי ענק שנמכרו לחברות המובילות במשק ונחשפו כאן ב-mako מוזיקה: "אפס מאמץ" של נטע ברזילי, סטטיק ובן אל ויסמין מועלם שנמכר לקופת חולים כללית בחצי מיליון שקל, "לך לישון" של אנה זק שנמכר לבנק "מזרחי טפחות" ב-250 אלף שקלים ו"מה אתה רוצה?" של אלה לי שנמכר ל"הייטקזון" בכ-200 אלף שקלים. בלי עין הרע.