רבע מיליון שקל על "הרקדן האוטומטי": קשה לפספס את קמפיין הקיץ של "פוקס", שעלה לאוויר בימים האחרונים בכיכובם של דנה פרידר, מאיה ורטהיימר, מאור שוויצר ועופר חיון - כשברקע מבוצעת גרסת כיסוי ללהיט הנצחי של צביקה פיק ז"ל, שהולחן על ידו ונכתב על ידי אשתו לשעבר מירית שם אור.
גורמים בתעשיית הפרסום מספרים ל-mako שענקית האופנה הישראלית שילמה באמצעות משרד הפרסום גיתם, שאחראי על הפקת הפרסומת כ-250 אלף שקלים. את זכויות השימוש בשיר הם רכשו מקבוצת ארומה מיוזיק המנהלת את זכויות היוצרים של הזמר ושם אור.
זה לא השיר הראשון שזכויות השימוש שלו נמכרו מאז לכתו של אגדת המוזיקה הישראלית. "אהבה בסוף הקיץ" נמכר לבזק, כפי שפורסם כאן לראשונה, ב-250 אלף שקל, ו"מרי לו" שנמכר לשופרסל. שיריו של פיק מצטרפים לשורה ארוכה מאוד של שירים שעזרו לעשות "אקזיט" ליוצרים ונחשפו כאן ב-mako.
האחרון היה "טרילילי טרללה" על ידי בנק לאומי, ולפניו היו את "ציפור מדבר" של אתניקס לרנואר, "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז לפרטנר, "מה אתה רוצה?" של אלה לי שנמכר להייטקזון בכ-200 אלף שקלים, "לך לישון" של אנה זק שנמכר לבנק מזרחי טפחות ב-250 אלף שקלים ו"אפס מאמץ" שנמכר לקופת חולים כללית בחצי מיליון שקל.