אלבומו החדש של אייל גולן "זה אני" יופץ לרכישה באמצעות הסלולר ב-5 במרץ, חמישה ימים לפני שהאלבום יגיע לחנויות הדיסקים ב-10 בחודש. זו הפעם הראשונה בה בוחר גולן לבצע מהלך שכזה, שנובע, בין היתר, מהצלחתו הגדולה בשוק הורדות הרינגטונים ושאר המוצרים הסלולריים בשלוש חברות הטלפונים הניידים. בעיני גולן הפך הסלולר לאחד מהכלים המרכזיים להעברת המוזיקה לקהל המעריצים שלו, ומכאן שמבחינתו המהלך מתבקש.
"עד כמה שידוע לי זוהי הפעם הראשונה בה מתבצע מהלך מסוג זה בשוק המוסיקה והוא מעיד על המהפך שעבר הענף בשנים האחרונות", אומר היום אייל גולן. "לאלבום בפורמט המסורתי שלו יש חשיבות נוסטלגית אבל השיווק האמיתי של השירים נעשה היום בעיקר באמצעות הסלולר, האינטרנט וכמובן הרדיו. ההחלטה שלי להוציא את האלבום לסלולר 5 ימים לפני יציאתו לחנויות היא גם סוג של הוקרת תודה למאות אלפי המשתמשים שהורידו את שירי האלבום הקודם "הוזה אותך מולי" וארבעת הסינגלים שיצאו מהאלבום הנוכחי עד כה".
אייל גולן חווה שנה של הצלחות והישגים
האלבום "זה אני" יכלול את שיר הנושא "זה אני", שמדבר על געגועים לאישה שעזבה וממש עכשיו זכה לקליפ בכיכובו של ציון ברוך. בנוסף מככבים באלבום הלהיט המקפיץ "יפיופה",והשיר המרגש "לנצח בני", שהוקדש לכל החיילים בתקופת מבצע "עופרת יצוקה" והמלחמה בעזה והלהיט האחרון שיצא רק לפני שבוע, "למות מקנאה".
האלבום "זה אני" יוצא אחרי שנה של הצלחות והישגים לאייל גולן, לצד משברים שחווה בחייו האישיים. אלבומו הקודם, "הוזה אותך מולי" הביא אותו לשיאים חדשים כמו סרט תיעודי מיוחד ולהוצאת אלבום כפול ו-dvd בהופעה חיה. מאז המשיך אייל גולן להוציא שורת להיטי ענק, שלפי המסורת המתהווה בשוק המוזיקה הים-תיכונית הולכים ומתקבצים לאלבום אחד.
בימים אלו נמצא גולן בסיבוב הופעות בפני קהילות יהודיות בארה"ב וקנדה, ובחודש מאי (7-9) יחזור לקיסריה לשתי הופעות, לראשונה עם הלהיטים החדשים.