סקוטר בראון, מנהלם של כמה מכוכבי הפופ הגדולים בעולם, פורש. בראון, מפיק ומנהל מוזיקלי אמריקאי-יהודי, שניהל בין היתר את ג'סטין ביבר ואריאנה גרנדה, כבר פרש באופן לא רשמי לפני כשנתיים, אולם עשה זאת רשמית היום (שני) בהצהרה שפרסם, לפיה הוא רוצה להתמקד במשפחתו ובתפקידו כמנכ"ל חברת HYBE.
"23 שנים, זה הזמן שאני מנהל מוזיקלי", כתב בראון בן ה-42. "בדרך חוויתי כל כך הרבה חוויות שלא יכולתי לחלום עליהן. התברכתי שהיו לי חיים דמויי 'פורסט גאמפ', בזמן שהייתי עד ולקחתי חלק במסעותיהם של כמה מהאנשים המוכשרים ביותר שהעולם ראה אי פעם", הוסיף על שורת לקוחותיו, וחתם: "אחרי 23 שנים, הפרק הזה כמנהל מוזיקלי הגיע לסיומו".
בראון, תומך ישראל נלהב שהתייצב בפומבי נגד אירועי שבעה באוקטובר, בראשם הטבח במסיבה ברעים, גילה את ביבר בסוף שנות האלפיים, והמשיך בניהול אומנים כמו דמי לובאטו, קניה וסט, ג'יי באלווין, בלאק אייד פיז, דייוויד גואטה ואחרים. המוניטין שלו חטף מכה עם הרכישה השנויה במחלוקת ב-2018, של הזכויות על ששת האלבומים הראשונים של טיילור סוויפט. בראון קנה את הלייבל שהחזיק במאסטרים של הזמרת בעסקה שעל פי ההערכות הסתכמה ב-300 מיליון דולר, בשעה שאומנים שהיו חתומים אצלו התערבו אף הם בסכסוך.
זמן קצר לאחר מכן החלו לצוץ רחשים על כך שכמה מלקוחותיו של בראון, שתרם 200 אלף דולר לעשרות משפחות פלסטיניות ברצועת עזה, ולמטה משפחות החטופים, לא היו מרוצים. ביניהם, גם ביבר וגרנדה, לצד דיווחים לפיהם שני האומנים הבינלאומיים נפרדו מבראון, שהכחיש תחילה את הדברים.
בהצהרת הפרישה שלו, בראון ציין את לקוחותיו לאורך השנים בחיבה: "ראיתי את ג'יי באלווין מגשים את חלומותיו לפרוץ גבולות ואת דמי מראה חסד וחן שיש למעט מגה-כוכבים". על ווסט, כתב בראון: "היו לנו שנים מדהימות של הצלחה, כשהייתי מסוגל פעם לקרוא לו חבר שלי".
על החלטתו לפרוש, ציין כי חשב על כך בעבר, אולם הוסיף כי "פחדתי לענות על השאלה 'מי אהיה בלעדיהם?', הייתי באמת רק בן 19 כשהתחלתי. במשך כל חיי הבוגרים שיחקתי את התפקיד של מנהל אומן בכוננות 24/7, ובמשך 20 שנה אהבתי את זה. זה כל מה שידעתי. אבל כשהילדים שלי גדלו והחיים האישיים שלי ספגו כמה חבטות, הגעתי להבנה שהילדים שלי הם שלושת כוכבי על שלא הייתי מוכן לאבד. את הקורבנות שפעם הייתי מוכן להקריב כבר לא יכולתי להצדיק, הגיע הזמן להיכנס לתפקיד חדש".