המופע "פעם בחיים" של שרית חדדניקוס ורטיס ואייל גולן באיצטדיון בלומפילד נבחר ל"מופע השנה" במצעד השנתי של ישראל תשע"ד, על ידי גולשי mako, צופי ערוץ 24 ומאזיני רדיו תל אביב, רדיו דרום, רדיו חיפה ורדיו חם אש.

המופע קיבץ על במה גדולה אחת, לשני ערבים, את הזמר והזמרת המצליחים בישראל - גולן וחדד, עם הזמר הכי מצליח ביוון - ורטיס, לקצת יותר משעתיים של מיטב הלהיטים והשירים המרגשים, כאשר כל אחד מהם שר לחוד, ושלושתם מתחברים גם אחד עם השני. בכל אחד משני המופעים צפו 16 אלף איש, 32 אלף איש בסך הכל. עוד לפני המופע הוציאו שרית חדד ואייל גולן את הדואט "עד הסוף".

עוד במצעד השנתי:

"המופע הזה היה כיף גדול, אני אזכור אותו לטובה הרבה זמן", אומרת שרית חדד. "הוא אחד המופעים הגדולים שהיו בארץ. היה בו שיתוף פעולה מוצלח וחיבור שלי עם אייל וניקוס. אייל הוא אחד הזמרים הענקיים ואני מאוד מתחברת אליו ואל השירים שלו. החיבור שלנו, ושל כל אחד מאיתנו עם ניקוס, יצר מופע גדול, שהגיע לקהל גדול. כולנו, אני חושבת, נהנינו מהמפגש הזה. המופע יוצא עכשיו בדי.וי.די ואנחנו גם ממשיכים להופיע יחד - ב-16 באוקטובר לאייל ולי יש הופעה משותפת בהיכל מצדה, מהמקומות הכי יפים בארץ".

אייל גולן, שרית חדד, בלומפילד (צילום: שרון רביבו)
"יש כבוד גדול מאוד שלי לאייל, וגם ההפך. הכל נעשה באהבה, בלי אגואים". חדד וגולן|צילום: שרון רביבו

-היה במופע הזה הרבה כבוד אחד לשני. סימטריה במספר השירים.
"נכון, כבוד גדול מאוד שלי לאייל, וגם ההפך. שנינו התחלנו באותה תקופה להופיע ולהוציא אלבומים. פרצנו במקביל, הגבר והאישה, הזמר והזמרת של המוזיקה הים תיכונית. התחלנו ממקום שווה והיה טבעי לשנינו לשיר את אותו מספר שירים, הכל בפייריות, באהבה גדולה, אין פה אגואים".

-מהבחינה האישית שלך מה היה הכי מיוחד?
"אני כבר עשרים שנה על הבמות, יצא לי להופיע בחו"ל מול קהל גדול יותר, אבל פעמיים 16 אלף איש זה מאוד מכובד ויפה, כבוד גדול וכיף גדול להופיע באיצטדיון בלומפילד, ולגרום לאנשים לצאת מהבית, להתרגש ולשמוח, תחושה נעימה וכיפית מאוד. גם לא מובן מאליו שזה קרה. הקהל חיכה לחיבור הזה הרבה שנים והוא הגיע ברגע ובזמן הנכון".

"הרגשתי מאוד נוח לעשות את המופע הזה. שלמה עם הכל"

-הצלחתם לגמרי להתנתק מהסיפור של אייל, שאז עוד דיברו עליו הרבה?
"כן. אני לא רוצה להיכנס לפרשה הזו שדשנו בה מספיק. אני אישית הרגשתי מאוד נוח לעשות את המופע הזה. הייתי שלמה איתו ואני עומדת מאחורי הדברים. בשורה התחתונה באו אנשים למופע והם התחברו לשירים ואלינו, באו לשמוח ולרקוד. הקהל רצה לראות אותנו יחד וקיבל את מבוקשו. לכן זו היתה הופעה מיוחדת מבחינת שנינו".

-ולא ויתרת על אלמנטים כמו הנגינה בדרבוקה ומלודיקה.
"זה חלק ממני. אני מנגנת על הרבה כלים. איפה שאני יכולה לנגן ולעשות את מה שאני אוהבת אני עושה, זה חלק מההופעה של כבר כמה שנים".

-איזה שיר במופע הזה הכי ריגש אותך לשיר?
"קשה להגיד אחד. בחרנו את השירים יחד, והיה קשה לבחור כי יש המון שירים טובים. אחד השירים הכי יפים היה 'שמע ישראל', שמאוד ריגש אותי. אם אתה זוכר, המופע היה בתקופה שחיפשו אחרי שלושת החטופים ולכן השיר הזה קיבל משמעות אחרת לגמרי. חוץ מזה אני ממש מרוצה מבחירות השירים שעשינו. החיבור שלנו היה טוב והשגנו את מה שרצינו".

שרית חדד, ניקוס ורטיס, בלומפילד (צילום: שרון רביבו)
"זה אחד המופעים הגדולים שהיו בארץ, כולנו נהנינו מהמפגש". חדד עם ניקוס ורטיס|צילום: שרון רביבו