עדן גולן זוכה לכבוד גדול ממעריצים שוודים, שהעניקו לה פרס מיוחד: "פרס האירוויזיון מטעם העם השוודי", שיזמו שני אזרחי שוודיה: דן כץ ודניאל שץ. באמצעות פרויקט מימון המונים גייסו השניים סכום של כ-215 אלף קורונות שוודיות (כ-78 אלף ש"ח) במטרה להעניק לעדן פרס מטעם אזרחים שוודיים אחרי שנה שהייתה אחת הקשות והעוינות לישראל בתחרות השירים האירופאית.

על פי הדיווח באתר euromix, עדן העניקה את הכסף בו זכתה לקיבוץ ניר עוז, שספג נזק עצום בשביעי באוקטובר. נציגת הקיבוץ הודיעה כי בזכות התרומה של עדן, הקיבוץ יבנה מחדש את הסופרמרקט ויקרא לו "סופרמרקט עדן" על שמה.

דן כץ, אחד מיוזמי הפרס, סיפר:  "היוזמה החלה בעקבות התסכול בשוודיה מהיחס הגרוע שעדן קיבלה במאלמו, ומכך שחבר השופטים השבדי התעלם מהופעתה הנהדרת – בעוד שהצבעת הקהל השבדי דירגה אותה במקום הראשון. לכן אני והסופר דניאל שץ הקמנו מימון המונים לסיוע לניר עוז כדי לכבד את הופעתה של עדן ולהראות לישראל שלמרות התקשורת המוטה מאוד בשוודיה והשונאים רמי הקול, שוודים רבים עומדים לצד ישראל".

בראיון ל-mako סיפרה גולן על קריאות הבוז איתן התמודדה באירוויזיון במאלמו: "זה הרגיש לי כל כך טוב - עם כל הבוז וכל הצעקות, אני אחרי החזרה אתמול אמרתי 'תצעקו עוד יותר'. זה הדליק אותי אני לא יודעת איך להסביר את זה. זה נתן לי כוח להראות איזה עם יפה אנחנו. עם כל מה שקורה מסביב, אנחנו, איכשהו עדיין, בהירים מבפנים ומצליחים איכשהו לתת אהבה ולמסור את הטוב ולהראות איזה עם יפה אנחנו".

_OBJ

מאז האירוויזיון, גולן טרם שיחררה שיר חדש - אבל בשבוע שעבר הופיעה בגמר רוקדים עם כובים בביצוע מיוחד ל"הוריקן", השיר שהביא אותה למקום החמישי באירוויזיון 2024, ולבשה את שמלת האירוויזיון שנגנזה בזמן ההכנות לתחרות.