אייזק, נציג גרמניה באירוויזיון 2024, יוצא להגנת עדן גולן, גם חצי שנה אחרי התחרות. כשנשאל אם הוא חושב שהתבריינו עליה, כשהתראיין לבלוג אירי, ענה שברור כן. הוא ניסה להסביר מה היא עברה בכך שהוא דמיין מה היה קורה אם הוא היה נאלץ להתמודד עם הסיטואציה הזו. "אני רוצה להיות חלק מתחרות האירוויזיון - ואני רק מוזיקאי", אמר, "אני רוצה להציג את המוזיקה שלי, אני לא הנשיא, אני רק מוזיקאי רנדומלי. אני מנסה להגשים חלום של ילד קטן".

"אם אני עולה על הבמה ולא משנה כמה אני טוב, לא משנה כמה מדהים אני יכול לשיר, האנשים פשוט רואים את המדינה שלי ושורקים לי בוז? אני חושב שזה הדבר הכי נורא שיכול לקרות, זה משאיר צלקת", אמר אייזק, "אני יכול להבין למה כולם שרקו בוז, אבל האירוויזיון אומר: אנחנו מאוחדים דרך המוזיקה ולא ראיתי שום אחדות. אני יכול להבין במה הם ניסו לדון, אבל אני מדבר על העובדה שיש זמרת צעירה שמופיעה די טוב וכולם דופקים אותה. הייתה כל כך הרבה שנאה בחדר, ושנאה לא אמורה להיות חלק מהאירוויזיון".

אייזק נציג גרמניה באירוויזיון  (צילום: Martin Sylvest Andersen/Getty Images)
אייזק נציג גרמניה באירוויזיון |צילום: Martin Sylvest Andersen/Getty Images

אייזק ייצג את גרמניה עם השיר Always on the Run וסיים במקום ה-12, בתחרות שהתקיימה במאלמו והתאפיינה באמת בישראל ובמלחמה בעזה. כבר בזמן התחרות הוא היה בין הבודדים שהקפיד לתמוך בעדן גולן, שסיימה במקום החמישי, בעיקר כנראה בשביל שלא תרגיש לבד.

באירוע שטיח הטורקיז החגיגי, שגולן נאלצה להיעדר ממנו בהמלצת השב"כ, הוא אמר לנציג mako: "העניין הוא שאנחנו לא פה בשביל פוליטיקה, אנחנו כאן בשביל המוזיקה. אתה יודע, הכותרת של תחרות האירוויזיון היא 'לא משנה מה קורה, אנחנו כאן מאוחדים על ידי מוזיקה'. עדן אני מצטער בשבילך שאת לא יכולה להרגיש את האירוע כמונו, ואני מקווה שעדיין תיהני, אני אוהב את השיר שלך!".