הסאגה לא נגמרת: הסיפור של יוסט קליין, המתמודד ההולנדי באירוויזיון 2024, לא מסובך, אבל מסרב להגיע לקיצו. על פי עדויות הוא איים על עובדת במתחם האירוויזיון במאלמו שהתעקשה לצלם אותו, ודחף הלאה ממנו את הטלפון שלה כשלא הפסיקה לצלמו. כזכור, התקרית הובילה להדחתו מהאירוויזיון בערב הגמר, לראשונה אי פעם בתחרות. לפי דיווח של העיתון השוודי Expressen, החקירה של התקרית מתעכבת כיוון שקליין מתעקש שמשטרת מאלמו ידברו גם עם גורמים שנמצאים כעת בהולנד - אולי חברי המשלחת שליוו אותו.

בראיון ל-Expressen סיפר פרדריק יונסון ממשרד התובע במאלמו: "הסיום של התקרית הזו תלוי ביוסט ובצוות ההגנה שלו, שרוצים שיישמע קולם של כמה אנשים מהולנד". ההחלטה האם לאפשר להם להעיד לגבי התקרית תלויה ביונסון ממשרד התובע.

יוסט, מצידו, לא הגיב באופן פומבי לסיפור. בינתיים, גוף השידור ההולנדי מסר את הגרסה שלו להשתלשלות האירועים: "למרות שסוכם אחרת, יוסט צולם ברגע שהוא ירד מהבמה בחמישי בערב. הוא הדגיש שוב ושוב שהוא אינו רוצה להיות מצולם, אך בקשתו לא כובדה. הדבר הוביל לתנועה מאיימת מצידו של יוסט לעבר המצלמה, והוא לא נגע בצלמת. התקרית דווחה ונחקרה על ידי איגוד השידור האירופאי והמשטרה".

בינתיים, למרות שיוסט לא היה מהחובבים הגדולים של עדן גולן במהלך התחרות ואף התנהג בגסות כלפיה במהלך מסיבת עיתונאים - נראה שהשיר שלו, "יורופאפא", זוכה בכל זאת להצלחה בישראל, ואף מככב בהיטליסט - מצעד המוזיקה הרשמי של ישראל.