העבר האלים של יוסט קליין: יוסט קליין, המתמודד ההולנדי באירוויזיון 2024, התנהג בכוחניות כלפי עובדת הפקה באירוויזיון והודח מהתחרות, לראשונה בעשרות שנותיה - וכעת מסתבר שזו לא הפעם הראשונה. במאי שיר האירוויזיון של קליין, "יורופאפא", חושף: קליין התנהג באגרסיביות גם כלפי עוזר הבמאי בצילומי הקליפ.

במאי "יורופאפא", ויראס פוואז, התראיין לפודקאסט בשם The Bigger Picture ושם סיפר על עבודתו עם קליין ועל היותו אדם שקשה לעבוד איתו. "היו לנו הרבה וויכוחים בזמן שצילמנו את הקליפ", סיפר פוואז, שאמר ששעות ספורות לפני שחרור הקליפ סיפר לו קליין שהוא לא אוהב את הוידיאו. "אתה לא יכול לצרוח על עוזר במאי שנמצא על הסט ומקבל 0 יורו. אמרתי לו את זה. הקליפ הזה עלה לי חודש וחצי מהחיים ולא הרווחתי ממנו כלום", סיפר פוואז.

"לפני שהוצאנו את הקליפ הוא אמר כל הזמן: 'זה חרא, אני לא אוהב את זה, אני לא אוציא את זה'", שיחזר הבמאי. בנוסף, בניגוד לסיכום ביניהם, קליין הוסיף בסוף הקליפ שקופית עם הכיתוב: "From me to my parents" (ממני להורים שלי). "סיכמנו שלא יהיה שום טקסט בוידיאו, לא אהבתי שהוא עשה את זה מאחורי הגב שלי", סיפר פוואז. "לפעמים פשוט קשה לו להתמודד עם אנשים".

עם זאת, הבמאי הסתייג: "זה גם מה שהופך אותו למאוד טוב, העובדה שהוא קונטרול פריק היא החוזק הכי גדול שלו והחולשה הכי גדולה שלו. זה מקשה על אנשים ליצור דברים יחד איתו, אני חושב שאנשים מסביבו יכולים לאשר את זה". פוואז סיפר כי לא היה בקשר עם האמן מאז האירוויזיון, אבל שנראה לו שיוסט "מרוצה מהמקום בו הקריירה שלו נמצאת כרגע". הקריירה שלו במקום טוב - אבל הוא עדיין צריך להתמודד עם חקירת משטרה בנושא תקרית האירוויזיון.