כשמנחי היטליסט - המצעד השנתי של mako ורדיו תל אביב, גורי אלפי ונלי תגר, הציגו את הביצוע המושתף של הזמרים אודיה ופלד הם היו חד משמעיים. "לא בסדר שלא היה את השילוב הזה לפני. אנחנו שמענו את החזרות אז לא נעים לנו שאתם לא יודעים מה שאנחנו כבר מרגישים", פירגן אלפי.

השניים ביצעו בלייב את השילוב המסקרן, אבל רגע לפני חשפו מי אחראי לזיווג הזה. "זה נועד לקרות כמו שאומרים אצלנו. זו הייתה יוזמה של mako", אמר הזמר והראפר הישראלי המוערך לפני הביצוע של "עזבת ת'בית" בשילוב "אם אתה שלי".

יש משהו בחיבור בין שני השירים האלה, הרגשתם את זה?
אודיה: "בהתחלה לא ראיתי איך זה הולך לקרות ולהתיישב, אבל זה קרה. זה התחבר כאילו זה שיר אחד".

אתם מכירים אחד את השנייה מלפני?
פלד: "נפגשנו, אבל ממש באירועים אחרים. לקראת שיתוף הפעולה התחברנו".

פלד, יש בה משהו כל כך קל לחיבור.
"אליי. אני מעריך אנשים שכותבים ומלחינים. הם חיים את העולם הזה. אני חושב שמתחילת הדרך היא מאוד קרצה למוזיקה השחורה, להיפ הופ. ראינו שהיא מבינה. לי אישית זה מאוד חשוב, אני כבר מלא שנים רוצה שיבינו שהיפ הופ זה ז'אנר כמו כל הז'אנרים ולא צריך להתנצל. זה היה ב-DNA שלה מתחילת הדרך".

אני רואה אותך נאבק הרבה שנים שיראו אותך, ואצל אודיה אתה רואה דרך קצרה ל"מנורה".
אודיה: "אתה חושב שהיא הייתה קצרה. לפני שזה קרה היו שנים של עבודה שאף אחד לא רצה לקחת ממני שירים, לא חשבו שזה דבר איכותי. התחלתי בגיל מוקדם".

פלד: "אני רוצה להגיד מסר חשוב: אין דבר כזה קיצורי דרך. גם אם קיצרו לך, תצטרך לעשות מסלול. לקפיצות אדירות יש מחיר, זה מבלבל".

אודיה, יש משהו בכם בדור הנוכחי משהו שיודע לנהל קריירה.
"אין לנו ברירה, יש פה משהו חדש לחלוטין. באופן אישי ישבתי בבית לפני שבע שנים. ידעתי שאני טובה, לא מיוהרה חס ושלום, ושהסתכלתי החוצה חשבתי שאין יוצרים ויוצרות בכלל. זה עצבן אותי מאוד שיש כל כך הרבה אנשים טובים שלא מקבלים את ההערכה שלהם והם מאחורי הקלעים. בשנים האחרונות הם צפו ועלו, ומי שלא מוזיקאים בדם לא מחזיקים".