10. Father John Misty – Total Entertainment Forever
טיילור סוויפט היא הכי רפרנס לשיר אותו בתחילת שיר. תשאלו את קנייה ווסט בשיר "Famous". תשאלו גם את ג'ון מיסטי שמכניס אותה למיטה במשקפי ריאליטי. בצורה אירונית עם סאבטקסט כמובן. אם זה לא מספיק בכדי למשוך תשומת לב, הוא הביא את מקולי קאלקין לקליפ שיגלם את קורט קוביין במשחק מציאות מדומה שרואה הנשיא הראשון של ארה"ב ג'ורג' וושינגטון. מסובך? לא כמו הטקסטים של מיסטי שנהפכו לאחרונה לבליל גרפומני לא ברור. ככה זה כשהדמות משתלטת על היוצר.
9. (Chashmere Cat ft. MØ, SOPHIE – 9 (After Coachella
קאשמיר קאט הוציא השבוע אלבום בכורה, בשעה טובה. לכבוד המאורע הוא הוציא קליפ שסוקר את קורות חייו ואת של הזמרת מו. לעומת הקליפ הלא משתולל, השיר כל כך מעצבן ונוצץ, אבל בקטע טוב. כמו שילוב בין קשת בענן שיוצאת מבטנם של דובוני אכפת לי לבין פטיש יום עצמאות. רק לא ברור למה הוא העניק לשיר את השם הקיים. זה הדבר האחרון שרוצים בהאנגאובר של אחרי פסטיבל מוזיקה.
8. MØ - Nights With You
הנה שוב מו. בעוד שיר מו טיפוסי. שזה נחמד אך משעמם. אבל עדיין נחמד. וה"או או או" ממש מדבק. אוף, זה ממש מדבק.
7. Cold War Kids ft. Bishop Briggs – Love on the Brain
עוד להקה שנעלמה אל תהומות האלבומים הסבירים מחוסרי להיטים מושכי תשומת לב. אתה יודע שהם קיימים, אבל לא משנה לך מה קורה איתם עכשיו. קצת כמו הדוגמנים שהתפשטו בפרסומת שהשתמשה בלהיט הרותח (והיחיד) שלהם "Hang Me Up to Dry". הבאסה בשבילם שאנחנו לא פה לדבר על שיר חדש שלהם, אלא על קאבר לריהאנה. הם הצליחו להפוך את הבלדה למעשה אהבים מייצר ילדים. כזה שמשתמש בכל השטיקים של סלסולי סול והתנשפויות, ובכל זאת אתה מתכסה תוך כדי שמיעה בעקצוצים וגלי חום. Oh baby.
6. Dua Lipa ft. Miguel – Lost In Your Light
ומדואט לוהט אחד לאחר: היא מביאה את הפופ המדויק והקוליות הנונשלנטית, הוא מביא את הסקס אפיל שנשפך מכל תו שהוא שר. ולפני שאתם נשבים בקסם מגיע הסי-פארט. אחת מהשבירות בשיר הכי יפות שנעשו השנה במוזיקה. שיר לא מיוחד, שלא קורה בו שום דבר יוצא דופן, ועדיין מתרחש בו כל מה שצריך.
5. Shawn Mendes – There's Nothing Holdin' My Back
צביטה אחת בתחת זה כל מה שקייטי פרי היתה צריכה לעשות בשביל להיחקק בליבו של שון מנדז. לא עבר ראיון מאז מבלי שהזכיר אותה בעקבות המקרה. אך ספק שהשיר החדש עליה, למרות שהוא מדבר על ה"back" שלו.. לעומת זאת, אין ספק שמי שסומן כג'סטין ביבר הבא מנסה להראות התקדמות. טיפונת יותר גיטרות, חספוס קולי בקצוות והבא לא נתעלם מהליין האינסטרומנטלי המסתלסל. האם זה בעצם קאמבק בתחפושת של אביהו שבת?
4. Charlie Puth – Attention
צ'רלי המסכן. בלה ת'ורן שברה לו ת'לב רק בשביל להתגרות בטיילר פוסי. אז נכון שצ'רלי סגר עניין, אבל עם כזה שיר וקליפ, קשה להאמין שהכל כבר היסטוריה מבחינתו. מי שהתמחה עד כה בבלדות חמדמדות מביא פה חתיכת בס. שזה במילים אחרות, התבגרתי ואני אפל יותר. מקוריות בצד, זה לגמרי מהלך ע"ש ג'סטין טימברלייק, ע"ע "Cry Me a River" בהקשר גם של נקמה באקסית (הי בריטני). ובמילים אחרות - בלה ת'ורן, ברוכה הבאה לקלטת שלך.
3. Hurts – Beautiful Ones
צמדי סינת'-פופ ממנצ'סטר שהוציאו אלבום בכורה בתחילת העשור לא באמת נעלמים. הם ממשיכים להוציא אלבומים, רק שלרוב האנשים לא באמת אכפת. Hurts מתניעים שוב את מכונת הכתיבה עם שיר שלא בורח מאזור הנוחות אלא רק מוסיפים כמה טריקים להישמע "עדכניים" יותר. ההצלחה הגדולה יותר טמונה בשילוב של מילות השיר עם קליפ שובר לב. בתקופה שבה הקהילה הלהט"בית נרדפת באכזריות במקומות חשוכים בעולם, חשוב שהמסר ישתלט על המדיום.
2. Big Boi ft. Adam Lavine – Mic Jack
ביג בוי הוא הצלע הפחות מוכרת של אאוטקאסט ולא בצדק. אלבום הסולו הראשון שלו לא פחות טוב מאלבומי הצמד. עוד הוכחה היא השיר החדש שמשלב היטב בין הFאנקיות האלקטרונית של ג'ורג' קלינטון עם תחושת צ'יל מתור הזהב של ההיפ הופ. פה למטה תמצאו ביצוע מעולה בהופעה, מגובה בדה רוטס. באמצעי הסטרימינג תוכלו למצוא את גרסת הסטודיו בה הוא מארח את אדם לוין שנשמע כאילו לשיר פזמונים של שירי ראפ הוא הייעוד שלו.
1. The War on Drugs – Lost in the Dream
אלבומם הקודם של אדם גרנדוסיאל ולהקתו הפך אותם מעוד להקת אינדי עם שירים טובים לתו תקן של רוק אמריקאי קאנוני. לא פלא אם כן שהשיר החדש באורך של 11 דקות, כי זה בדרך כלל מה שקורה כשרוצים להדגיש איכות. אבל האורך הרי לא משנה, השאלה היא מה עושים איתו. אדם מצליח לנווט בו כאילו היה המרחבים השוממים של אמריקה. הוא נודד מניל יאנג דרך ספרינסטין וטום פטי אל ראיין אדמס. מוזיקת דרכים שעם כל הסולידיות שבה מצליחה לכווצץ את הנקודות הנכונות.