על תופעת ההערצה הגדולה שקיימת בישראל ללהקת גאנז נ' רוזס אפשר היה ללמוד לפני שנתיים, בהופעה של אקסל רוז וחבריו בפארק הירקון בתל אביב, אליה הגיעו כ-25 אלף איש.

אבל מסתבר שיש מעריצים ישראלי שהופעה בפארק לא מספקת אות, ורודפים אחרי האלילים שלהם עד לאמריקה. זה מה שעשו קרן טוביאנה, רונן אסידו, גל מקנו, טל זיונץ ודודו רוז (ששם המשפחה שלו הוא לא במקרה רוז). החמישה טסו ללאס וגאס, לשלוש הופעות רצופות של גאנז נ' רוזס שהתקיימו בעיר, וזכו לחווייה מיוחדת.

מעריצי גאנז נ' רוזס (צילום: באדיבות קרן טוביאנה)
מעריצים ישראלים של גאנז נ' רוזס עם הדגל בשורה הראשונה|צילום: באדיבות קרן טוביאנה

החבורה הכינה דגל בצבעי כחול לבן שכלל את השמות שלהם ואת השם של הלהקה, ונופפו איתו במהלך ההופעה, מהשורה הראשונה כמובן. די נמהר הגיע הדגל לכתף של אחד הגיטריסטים. אקסל רוז שהתלהב מ"המעריצים הפנאטים מישראל" (כך כינה אותם) הזמין אותם לאחורי הקלעים.

החמישה צבטו עצמם כלא מאמינים, אבל זכו להתארח בקודש הקודשים של גאנז נ' רוזס - מתחם הלהקה והחדר הפרטי של אקסל רוז, שגם הצטלם איתם. האירוח כלל אפטר פארטי לתוך הלילה, כולל כיבוד ומשקאות, והכי חשוב - תמונות עם חברי הלהקה ושיחות איתם.

גאנז נ' רוזס עם הדגל (צילום: באדיבות קרן טוביאנה)
הדגל על הבמה|צילום: באדיבות קרן טוביאנה

אחד המעריצים כתב בפייסבוק: "אין דברים כאלה. זו הייתה ההופעה האחרונה שלנו בווגאס, ושוב המאבטח האישי של אקסל רוז, הזמין אותנו לאפטרפרטי בסוויטה של אקסל. מה שהלך שם זה טירוף.  פתאום זה נראה כ״כ קל כשאתה נמצא בטופ של הטופ של עולם הרוק.

"אקסל סיפר כמעט הכל על איך גאנס התפרקו. האיש הזה מדהים ואין שני לו בעולם. אחרי לילה כזה אי אפשר לישון". מהסיפור שלהם התלהב גם צוות של מגזין משוייץ שראיין אותם לצורך כתבה.

מדובר בצעד נדיר מאוד מכיוונו של אקסל רוז, שבמשך שנים יצא לו שם של רוקר זועם מצד אחד, ומכונס עצמו מצד שני - הזמר האחרון שאפשר היה לצפות שיכניס מעריצים אל מאחורי הקלעים של הופעה של גאנז נ' רוזס. אבל כנראה שהדעה שלו על ישראל טובה במיוחד, אחרי ההופעה המצוינת שנתן כאן לפני שנתיים.

עוד לפני כן הגיעו מעריצים ישראלים אחרים לבית הוריו של אקסל רוז ואימו קיבלה את פניהם והכניסה אותם פנימה להציץ בבית.

מעריצי גאנז נ' רוזס עם אקסל רוז (צילום: באדיבות רונן אסידו)
"האיש הזה מדהים ואין שני לו בעולם". מעריצי גאנז נ' רוזס מישראל עם אקסל רוז|צילום: באדיבות רונן אסידו
מעריצי גאנז נ' רוזס (צילום: באדיבות קרן טוביאנה)
קרן טוביאנה עם דיג'יי אשבה|צילום: באדיבות קרן טוביאנה