מי כבש את לב השופטים? (תמונת AVI: כוכב נולד)
מרגול בתכנית האולפן הראשונה. אדרנלין באויר|תמונת AVI: כוכב נולד

נערות צווחניות בתסרוקות מנופחות, בחורים בחליפות עטורות פאייטים, תפאורת מסכים נוצצת - נשמע סצנה מתוך סרט תיכון במהאייטיז? אז זהו, שמדובר באריזה החדשה והמגניבה של אולפן "כוכב נולד". האולפן הוותיק עבר מייק-אובר כללי וקיבל מצביקה הדר את השם: "היכל המופעים של הקיץ".
החלטתי ללכת לראות את השידור מהאולפן עצמו כדי להעביר לכם דיווחים חמים מהשטח. ובכן, כמו ילדה טובה הגעתי בזמן המיועד, מצאתי את הכסא שלי, ואז ישבתי במשך שלוש שעות בחיבוק ידיים, ממתינה לתחילת התכנית.
בינתיים, צביקה הדר, הביג דאדי של כולם, עלה לבמה, צחק, דיבר (לפעמים עם עצמו), הסביר מה עושים, ובאופן כללי- שימש ככדור ענק של אהבה ואנרגיה, העביר את הזמן בלי שהרגשנו, והכניס את הקהל ישר לארדנלין של שידור חי.
והאווירה - כמעט ממכרת. אני לא יודעת אם זה בגלל המצלמות המרחפות, המתמודדים הנרגשים, או פשוט בגלל שיש משהו מדהים בעובדה שאתה יושב בחדר אחד עם עוד כמה אנשים שמגשימים חלום ממש עכשיו.
אומנם אני לא קשורה לאף מתמודד (נשלחתי לכאן במשימה עולמית מטעם אתר 4girls.co.il) ובכל זאת, התרגשתי.
והנה כמה נקודות למחשבה אחרי צפיה בביצועי המתמודדים:

  • המתמודד שפתח את העונה היה המסלסל ראם כהן שהקפיץ את הקהל עם השיר "להיות זמר" (אופטימי?) וגרם לי לפזז בכסא (מודה). כל העסק הרגיש קצת כמו חינה תוניסאית, אבל העיקר שהאמא הייתה מרוצה. ראם הראה פוטנציאל לא רע לז'אנר הזה, אבל אם הוא לא רוצה להישאר בנישה של זמר חתונות, הוא יצטרך להתמודד גם עם סגנונות אחרים.
  • מיד אחריו עלתה רוני דלומי שהביאה אותה בביצוע מרשים ל"תפתח חלון". בעיקרון יש לי בעיה עם בנות שבוחרות לבצע שירים של ריטה (אחרי הכל, מדובר במלכה - למה לבחור שיר שלא יצליח להתעלות על המקור?), אבל הפעם אני חייבת להודות שנותרתי מצומררת. ילדה בת 17 שלא ביישה את השיר. ריטה יכולה עדיין לישון בשקט, זה נכון, אבל יש לי הרגשה שרוני עוד תגיע רחוק.
  • גם מורן מזוז המקסימה הצליחה לרגש ולגעת עם השיר "מה לך ילדה". אפילו נשמה אדישה שכמוני התחילה לחטט בתיק אחר טישיו אבוד. מתוקה אמיתית, אבל אולי תנסי פעם סגנון אחר? אני בטוחה שתצליחי גם בלי הבלדות.
  • אלחי רפואה עלה לבמה עם "עולם", שיר אהבה מרגש ונוגע בביצוע מקסים. אמנם הוא קצת רעד בהתחלה, אבל זה בסדר - אני סולחת. גם כי מדובר במעמד מרגש, וגם כי, טוב, כשאוהבים סולחים על הכל. אלחי - אם תבטיח לשיר לי ככה בחתונה, אני נרשמת לקורס של הרבנית קוק. כוכב נולד? אהבה נולדה!
  • אין תמונה
    פאולה, אל תלכי!
    מישהו צריך להסביר לפאולה ולשטיין כמה סמליות יכולה להיות בבחירת שיר שנקרא "בואי הביתה". אז פאולה, אל תלכי הביתה. את לא רעה, אבל בחייאת, תורידי קצת את מניירות מאיה בוסקילה.
  • אחרון חביב הוא שגיא אוסי, שנתן עיבוד מפתיע ורוקיסטי לשיר "לשם" של מירי מסיקה וטרף את הבמה. יש משפט שאומר ש"היום בו תפסיק ליהנות מהבמה, יהיה היום בו תצטרך לרדת ממנה". שגיא שם את כולם בכיס הקטן באותו ערב, פשוט כי ראו עד כמה הוא נהנה מכל העניין. ואחרי הכל- לא זו כל המטרה, בעצם?

בקיצור, מחכה לנו עונה מעניינת ומגוונת, מלאת אנרגיות וחשמל. הימור שלי? "היכל המופעים של הקיץ" הולך להיות לוהט בחודשיים הקרובים.
נתראה בקרוב

מיטל