אין תמונה
לירן דנינו בלוק תאום מייק בראנט

חייבים להעריך את העובדה שכוכב נולד, גם לאחר שש עונות, עדיין מצליחה לרתק את הצופים, להביא גולשים, לחדש, להתחדש, וליצור באזז.
אני עדיין זוכרת את הימים הראשונים והבוסריים של "לא נפסיק לשיר" (זה היה השם של התחרות בעונה הראשונה, זוכרים?), כשנינט הייתה חיילת ביישנית ושמנמנה, צביקה הדר היה מוכר בעיקר כ"נו, המצחיק מהחלאסטרה", והמאסטרו היה הזמר ההוא ששדד מחסן תלבושות של צוות בידור באילת.
היום, שבע שנים אחרי, נינט היא מטאור דק ורוקיסטי, צביקה הדר הוא המנחה שכולם אוהבים, וקרוב לוודאי שכבר מזמן שכח איך מכפתרים את החולצות המנומרות, והמאסטרו... טוב, צוות הבידור ייאלץ כנראה לוותר על חלק מהתלבושות שלו גם השנה.
ולמרות הכל, איכשהו, גם העונה, הנוסחה מצליחה.

יש משהו משופשף יותר במתמודדים של העונה: ולדי בלייברג נתן השבוע הופעת דיווה משל היה דנה אינטרנשיונל, הגרסה הגברית (ולא, אנחנו לא נעצור להתעכב על כל המשמעויות השונות שטומן בחובו המשפט הזה). מיי "יש לי קול של מעשנת כבדה בת חמישים, וזה עובד" פיינגולד נראית כמו מתכון לביטחון עצמי. וחובי סטאר? ממש לא תספיקו למצמץ והוא יזנח את התוכנית לטובת מיוזיקל בברודווי.
הפעם נראה שחלק מהמתמודדים הגיעו ללא התמימות והבוסר שהיו כאן בהתחלה. הם מיומנים, מקצועיים, כוכבים מוכנים- רק להוסיף מים רותחים עד לקו הסימון ולערבב חמש דקות.
פתאום נינט נראית לי כל כך תמימה...

חמש הערות לסיום

  • לאור העובדה שלאחר הערות השופטים המתמודדים עומדים להתמוטט ולא מצליחים למצוא משפט שעובר את מכסת ה: "אההה... סבבה...", אולי כדאי להעביר להם את דף השאלות של צביקה מראש?
  • אם העובדה שמלבישת התכנית עושה הכל כדי שלירן דנינו יהפוך מתוכנית לתוכנית לתאום האבוד של מייק בראנט, מרמזת שאנחנו צריכים לצפות בעתיד לספיישל כוכבי עבר? חובי סטאר יכול להיות מעולה בתפקיד ברברה סטרייסנד.
  • מתי מישהו ירים כבר את הכפפה ויכתוב את "מצעד המשפטים" שאלחי רפואה מספק בקצב שוטף? (דוגמאות אקראיות: "נשבע לך, זה שיר שבנות נופלות ממנו", "רואה? תפילין זה יותר יפה מהאקססורי הזה שלך", "יו, עשיתי לעצמי צמרמורת", ועוד).
  • מיי פיינגולד שרה את
    מיי פינגולד מחופשת לסוכריה
    האם אתם מסכימים עם כלל הברזל - שאם יש לך שיער זרחני כמו זה של מיי פיינגולד, להתלבש בשמלה ורודה/כתומה יהפוך אותך לתחפושת לא מוצלחת למסטיק בזוקה?
  • זו רק אני, או שישראל בראון בלוק האמן המיוסר הוא הדבר הכי שווה שעלה על בימת 'כוכב נולד' מאז הימים האפלים של שלומי בראל?

יהיה שבוע טוב, 

מיטל