היא חדה, מוכשרת ועם דעה נחרצת שלא מותירה אותך אדיש. אורית נבון, אושיית הרשתות החברתיות תגיש בתכנית "הבילויים" פינה וירטואלית שתעדכן אתכם על כל הדברים החמים ברשת. רגע לפני היא הגיעה לתת לכם הצצה לדברים שהכי עושים לה את זה באזור הוירטואלי. 

מהו הסרטון שהכי ריגש אותך?
"הסרטון של לירן אלטמן ויובל כדורי, 'אנחנו רוצים ילד'. זה סרטון מלפני שנתיים, שנחרט לי בלב חזק. העלה אותו זוג גייז שמנסה להביא ילד לעולם, כדי לגייס כסף לפונדקאית בארה"ב. זה עשוי כל כך טוב, פשוט נוגע ללב והסיפור מאוד חזק. צפיתי בו פעמים רבות והתרגשתי כל פעם מחדש".

 

מה הסרטון שהכי הצחיק אותך?
"כל מה ש'שרוטונים' מעלים מצחיק אותי. הסרטון האחרון שעלה הוכן במיוחד לכבוד יום האישה ונקרא 'ככה זה שיש לך חברה רוסיה', והוא פשוט מעולה". 

מהי תופעת הרשת שהכי מעצבנת אותך?
"אני בחיים לא אתרגל לזה שקיימים חברי פייסבוק שמוסיפים אותך לקבוצות מבלי לשאול".

איזו תופעת רשת הכי תפסה אותך בזמן האחרון? 
"אני מבסוטה והמומה כאחד מהטרנד החדש הזה בו מצלמים אנשים שמתנהגים כמו בהמות ואז מעלים לרשת. סרטון השוקולד הימם אותי, וגם הסרטונים שבאו אחריו - אני בהלם מאיך שאנשים מרשים לעצמם להתנהג ואני הכי מרוצה מהשיימינג שעושים להם. שיתאפסו מהר".

אורית נבון (צילום: אור גץ)
תופעה ויראלית בפני עצמה. אורית נבון|צילום: אור גץ

השתתפת בסרטון מסוים שהפך לויראלי?
"לא, לא יצא לי".

מה הסרטון שהכי הפתיע אותך?
"אהבתי מאוד את סרטון האימוג'י של  'לשבור את הקרח', הכי חמוד ויצירתי שיש".   

מה לדעתך הופך סרטון לויראלי?
"וואו, שאלה טובה, אני לא חושבת שיש כאן חוקים או שאפשר לדעת מראש מה יתפוס. הדבר היחיד שבאמת משותף לכל הסרטונים הויראליים הוא שכולם נוגעים באנשים מאוד חזק: או שהם מצחיקים מאוד או מזעזעים מאוד או מרגשים מאוד".

בתוך אושיה ברשתות החברתיות, כמה עוקבים יש לך ואיך הופכים לאושיה?
"מילה מצחיקה, 'אושיה'. יש לי בסך הכל כ- 5,500 חברים ועוקבים, איך הם הגיעו אליי? לא יודעת. מה שאני כן יודעת זה שאחרי כל טור או פוסט נוספים לי עוד כמה".

איזו רשת חברתית היא המועדפת עלייך?
"ללא ספק, פייסבוק".

מהו מקום הבילוי המועדף עלייך בארץ? 
"הכי טוב לי בבית שלי, ובעיקר בסלון שלי, הוא באמת המקום המועדף עליי".

"הבילויים" עם אסף אטדגי, עינת ארליך ונבחרת הכתבים: בכל יום א'-ד' בין השעות 12:00 ועד 16:00 בערוץ 24