הערב זה קורה! העונה החדשה של אייל גולן קורא לך יוצאת לדרך והמסע בדרך לכוכב החדש בזמר המזרחי יתחיל. האולפן כבר מוכן, המיקרופונים מכוונים, הוילון השתדרג והפך לחלון מיוחד ההפוך משקוף לאטום בלחיצת כפתור, וכמובן שולחן השופטים התרחב.

עם כל הכבוד לתפאורה שמסביב, החלק העיקרי בתכנית הם המתמודדים והמתמודדות שמבקשים להגשים את החלום ולהפוך כמו נסרין קדרי, מאור אשואל ומורן מזור לכוכבים הבאים בזמר הים תיכוני.

גם בעונה הנוכחית התייצבו אלפי מועמדים לאודישנים ולנו נותר רק לחכות ולראות מי יגיע לגמר הגדול ויזכה שאייל גולן יבחר בו. מולם מחכים פאנל שופטים מכובד ומורחב בראשותו של אייל גולן. אל עדי ליאון, ירון אילן ויוסי גיספן מהעונות הקודמות, מצטרפים שחקני החיזוק דודו אהרון וגל אוחובסקי.

השופטים מתכוננים לצילומים (צילום: גדי פורטנוי)
מתכוננים לצילומים. צוות השופטים|צילום: גדי פורטנוי

כמו בעונות הקודמות, מרינה קבישר תלווה את המתמודדים הנרגשים והמתוחים בחדר המתמודדים מאחורי הקלעים, ותהיה גם העונה לחלק בלתי נפרד מהחוויה המרגשת שעוברים המתמודדים בתכנית.

מרינה קבישר מתאפרת (צילום: גדי פורטנוי)
חלק בלתי נפרד מהחוויה של המתמודדים|צילום: גדי פורטנוי

רגע לפני שההיסטריה מתחילה, קפצנו לסט הצילומים והבאנו תמונות בלעדיות מאחורי הקלעים של צילומי העונה החדשה. מתרגשים? גם אנחנו.

ירון אילן ודודו אהרון (צילום: גדי פורטנוי)
הערב מתחילים. אייל גולן קורא לך|צילום: גדי פורטנוי

עכשיו זה הזמן שלכם

אמנם ההרשמה לאודישנים לעונה החדשה כבר נסגרה, אבל עדיין יש לכם הזמדנות להגיע לאולפן אייל גולן קורא לך. אם אתם אוהבים לעשות שמח בחפלה המשפחתית, בערב קריוקי עם החבר'ה, סתם שירה בציבור במילואים או כל חגיגה אחרת, העלו את הסרטון שלכם למתחם עושים שמח ואולי תגיעו לאולפן! למה אתם מחכים? בואו לעשות שמח

>> לפני כולם: האודישן של סברין שחצה את כל המגדרים

"אייל גולן קורא לך", העונה החדשה, רביעי ושבת בשעה 19:00 בערוץ 24 ובאתר mako