טלי דרעי (צילום: שרון רביבו)
טריפל טלי: מצטיינת השבוע שלכם|צילום: שרון רביבו

אחרי שבשבוע שעבר נתנאל לוי היה הראשון לזכות בכל הקטגוריות בסקר "מצטייני השבוע", השבוע אתם החלטתם להעניק גם לטלי דרעי את המקום הראשון בשלוש קטגוריות ההצטיינות בהן הייתה מועמדת:

"המלחמה השפיעה עליי מאוד"

תחילה התבקשתם לבחור את "האודישן הבלתי נשכח של השבוע", ולשלושת המועמדים הסופיים הגיעו ספיר סבן, עם הביצוע עוצר הנשימה שלה ל"ניצוץ החיים", האודישן של מתניה טייריה, שבמהלכו לאייל גולן התחקה לאורן זריף, וגם אמא של מתניה הצטרפה לאודישן. כאמור למקום הראשון, עם 70 אחוזים מהקולות, הגיע האודישן של טלי, בו בחרה לחשוף בפני השופטים סוד כבד אותו היא סוחבת על גבה: "המלחמה השפיעה עלי מאוד, הייתה תקופה ששנתיים לא יצאתי מהבית. לא יכלתי לעשות כלום".

"ואני קורא לך"

גם בקטגורית "האודישן המצטיין של השבוע", בחרתם בטלי מתוך ארבעה מועמדים בולטים: ירדן ג'רפי' עם הביצוע שלה לשירו של המלך זוהר ארגוב "ילדה של סתיו אחד", תומר רז והביצוע שלו לשירו של רגב הוד "יותר מדי שנים", שגם הקפיץ אותו היישר לנבחרת, וגם עדן שאבי עם הביצוע שלו לשיר  "הלב זוכר", אותו כתב השופט יוסי גיספן למושיק עפיה. למקום הראשון הגיעה טלי עם הביצוע שלה לשיר "ואני קורא לך" של אייל גולן, שהיה כל-כך מרגש ומצמרר שמיד העבירה אותו אל הנבחרת, וכמובן העניק לה את תואר ההצטיינות שלכם.

כמו שכבר סיפרנו לכם, טלי זכתה בתואר הצטיינות משולש, אשר הגיע אליה גם בזכות האודישן הראשון שלה, שהיה לקטע הוידאו הנצפה ביותר באתר mako השבוע. וכמו שאומרים, העם בחר - העם הכריע בעכבר.

עדי לאון שוב בפסגה

כמדי שבוע בחרתם את "השופט המצטיין של השבוע", וגם הפעם הענקתם לעדי לאון את התואר המכובד עם 36 אחוזים מהקולות. כל זאת לאחר קרב צמוד על הפסגה בין ירון אילן שהגיע ל-23 אחוזים מהקולות ודודו אהרון עם 25 אחוזים.
מי יקח את התואר בשבוע הבא? רק אתם תחליטו.

 "אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako