אחרי שעברו מייקאובר מכף רגל ועד ראש, 23 המתמודדים שעלו לנבחרת מתייצבים מול אייל לשיחות אישיות ומבצעים סולו גורלי ומכריע. הכל כדי לשכנע את אייל שהם הכי ראויים להמשיך לשלב הבא. בסיומו של הפרק שישודר במוצ"ש אייל יכריע עם מי הוא רוצה להישאר ומאלו זמרים מוכשרים הוא ייאלץ להיפרד. קבלו כמה מהמפגשים המלאים והמרגשים:

"מאז שהייתי ילד אבא הבטיח שיפסיק עם הסמים"

כשאשר ביטון הגיע לאודישן הראשון שלו הוא שר על אבא שלו והצליח לרסק את כל מי שנכח באולפן. בשיחה האישית עם אייל הוא חושף מהיכן נובע הכאב העצום ששר עליו: "מאז שהייתי ילד אבא שלי היה משתמש בסמים. הוא תמיד הבטיח שיום יבוא והוא יפסיק, אבל זה לא קרה", סיפר בהתרגשות, "תמיד צחקו עלי או העליבו אותי בגללו". אייל תהה כיצד אביו של אשר מקבל את השתתפותו בתכנית ואשר סיפר שהם לא בקשר בתקופה האחרונה: "הוא בכלא עכשיו, ואני רוצה להצליח בשביל אמא שלי, השמחה שלה שווה לי יותר מכל דבר בעולם". אשר בחר לבצע מול השופטים את השיר "בדד", של זוהר ארגוב, ונראה שלבחירת השיר יש הרבה משמעות עבורו.

אייל: "חברה של דניאל, תסמכי עליו"

דניאל כהן גדל בין 7 אחים במשפחה מרובת ילדים, מה שגרם לו לחיבור עוצמתי עם השיר "אמא יקרה", של דודו אהרון. שגם העביר אותו אוטומטית לשלב הנבחרת. במפגש הוא סיפר לאייל על האהבה שהוא מקבל ברחוב בזכות החשיפה, אך בעיקר דיבר על החששות של בת הזוג: "היא מפחדת שאני אשתגע ואסתובב בגלל החשיפה". אייל הרגיע ופנה ישירות אל החברה המודאגת: "יושב פה עלם חמודות, זמר טוב. תני לו , פרגני לו. אל תפחדי. תחבקי אותו ותאהבי אותו".

דודו: "הביצוע הכי טוב שהיה פה בעונה"

אם עוד לא ידעתם, נגלה לכם שאחד מהתחביבים הכי גדולים של אייל גולן הוא קריוקי עם חברים. בפגישה עם דורון אזולאי סיפר אייל מדוע הוא כל-כך נהנה להופיע בפני קהל אינטימי וביתי: "אני אוהב קריוקי יותר מהופעות. יש משהו נכון בלשיר חופשי ומשוחרר, לשיר עם החבר'ה ולא עם אנשים". בהמשך גם דורון מצאה את עצמה מופיעה מול קהל קטן, בביצוע מול השופטים, כשבסיומו דודו לא התאפק והצהיר: "זה הביצוע הכי טוב לדעתי שהיה פה בעונה. אבל, אני מחכה ממך לשיר מזרחי. שתראי לי שאת יודעת גם מזרחית".

"יש מלא פרגון בין חברי הנבחרת"

כבר מהאודישן הראשון שלה עדן סיפרה שהיא מפחדת מהמילה "לא", ועד כה היא לא זכתה לשמוע אותה בתכנית. "האודישן לא שינה לך את הפחד מהמילה?", תהה אייל, ועדן השיבה: "אני לא מפחדת כמו לפני, אבל עדיין יש סימני שאלה". עדן סיפרה על האהבה הגדולה שהיא מקבלת מהרחוב והמפרגון שיש בין חברי הנבחרת, "אני נהנית מכל רגע". רגע לפני שאייל שיחרר אותה לביצוע הגורלי, הוא נתן לה הצעה חשובה לקריירה: "את חייבת לחייך, תפסיקי להיות קשוחה".

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako