כשעדן שבאי היה ילד צעיר חלומו הגדול היה להיות שחקן כדורגל, אך יום אחד אובחנה אצלו מחלת האפילפסיה שגדעה את הקריירה הספורטיבית, "בתור ילד לפני בר מצווה חשבתי שאם העיפו אותי מהדבר היחיד שאני אוהב אולי אני לא יכול לעשות שום דבר אחר בחיים". רגע לפני שאיבד תקווה, גילה עדן את נפלאות המוזיקה ונפתח בפניו עולם חדש של חלומות: "כל המשמעות שלי בחיים זה המוזיקה. זה הדבר היחיד שאני אוהב".

"קול קטיפה"

עדן בן ה-18 בחר לבצע באודישן את השיר "שעת פרידה", אותו חידש אייל גולן. "בחרתי את השיר הזה כי אני מאוד אוהב אותו", הסביר עדן ונימק, "לפני שאני לוקח שיר אני מנסה להבין את המילים ומה הוא אומר, והחיבור הזה גרם לי להזכר במה שקרה לי", נזכר עדן באהבה נכזבת ששברה את ליבו.

השופטים מיד התחברו לביצוע של עדן והחמיאו על בחירתו: "זה טוב שבחורה גרמה לך לשיר ולרגש אותנו. שמת את הנשמה שלך בשיר הזה", שיבח דודו וירון הוסיף: "יש לך אינטיליגנציה בשיר". "חברה שלך הפסידה אותך, אתה נראה בחור מקסים", החמיא עדי לאון, "יש לך קול קטיפה, לא מוגזם עם סלסולים במקום".

האם הלב הזוכר יעבור שלב?

אייל כמובן העביר את עדן לשלב הבא, ובפרק של מוצ"ש הגדול שישודר הערב, עדן יצרטך לעלות על הבמה מול קהל חי ולהוכיח לשופטים שאכן הוא ראוי להיכנס לשלב "20 הגדולים". עדן בחר לבצע על הבמה את השיר "הלב זוכר", אותו כתב השופט יוסי גיספן למושיק עפיה. האם האודישן הזה יעביר אותו לשלב הבא?

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako