דודו אהרון וגל אוחובסקי (צילום: mako)
כבוד השופטים: דודו וגל|צילום: mako

אייל גולן ממשיך בחיפוש אחר הכוכבים הבאים של הזמר המזרחי, ובקרוב תעלה בערוץ 24 העונה השלישית של 'אייל גולן קורא לך'. בעונה הקרובה מתרענן פאנל השופטים כאשר לשלישיית השופטים הוותיקה ירון אילן, עדי לאון ויוסי גיספן, מצטרפים העיתונאי ומגיש הטלוויזיה גל אוחובסקי והזמר המצליח דודו אהרון.

"אני בטוח שדודו וגל יעניקו נופך אחר לתכנית"

"אני נרגש לבשר על הצטרפותם של דודו אהרון וגל אוחובסקי לצוות השופטים שלנו", הכריז אייל גולן, "אני בטוח כי דודו וגל יביאו עימם כל אחד את כישרונו ויעניקו נופך אחר לתכנית, דודו מתוקף היותו אמן מצליח, יוצר ומלחין וגל בשל נסיונו העשיר, ראייתו והבנתו את עולם המוסיקה".

הכירו את השופטים החדשים:

את דודו אהרון כנראה שאין צורך להציג, בתוך אחד מהזמרים הבולטים בישראל בזמר הים תיכוני, אשר הצליח לפרוץ את גבולות הז'אנר והפך לקונצנזוס עם שירים שהיו ללהיטים, כגון: "הכל זה מלמעלה", "תגידו לה", "כסף ואלכוהול", "אמא יקרה", ועוד רבים וטובים.

גל אוחובסקי הוא אחד ממבקרי המוזיקה הוותיקים והמוערכים במדינה, שהגיש והנחה תכניות מוזיקה רבות בערוץ, ורק באחרונה הגיש את תכנית האירוח 'פסקול חיי', בה התארחו אומנים ואנשי תרבות מובילים. אוחובסקי כבר רגיל לכס השיפוטף לאחר 5 עונות של 'כוכב נולד', בהן לא חסך מהמתמודדים את הביקורות הקשות שהטיח בהם.

וכמובן, תודה לרביבו

כזכור, בעונה הקודמת ישב לצד אייל והשופטים הכדורגלן לשעבר חיים רביבו, אשר ייצג את דעת הקהל בבית. "בהזדמנות זו ארצה להודות לחיים רביבו על עונה מרתקת וטובה", הודה אייל והוסיף: "וכמובן גם לאחל לכולנו הצלחה גדולה גם בעונה זו".

>>הצביעו במצעד השירים האהובים של אייל גולן

"אייל גולן קורא לך", העונה החדשה, בקרוב בערוץ 24