במהלך צילומי האודישנים האינטנסיביים, חולפים מדיו יום לפני השופטים עשרות מתמודדים, אשר מבצעים עם להקת הבית ביצועים משלהם לקלאסיקות ים-תיכוניות. האווירה המוזיקלית באולפן לא פעם גורמת גם לשופטים לרצות לקום מהכיסא ולשיר בעצמם, בדיוק כמו שקרה לדודו אהרון בפרק האודישנים האחרון, שישודר ברביעי הקרוב.

יום אחד זה יקרה גם לדודו

דודו החליט לעבור לצד של המתמודדים, אשר מעבר לזכוכית, אחז במקרופון ושר את שירה של ריטה "מחכה". עדי לאון, שחוץ מהיותו שופט מכובד הוא גם מלחין ומוזיקאי בחסד, ליווה אותו על האורגן והשניים העניקו לנו ביצוע מרגש ומפתיע. כמה מפתיע? כמו שתוכלו לראות בסרטון כל מי שנכח באותם רגעים באולפן הגיע, כולל יתר החברים לשולחן השופטים, מרינה קבישר המקסימה וכלל אנשי ההפקה. כולם כמובן שלפו את הטלפונים הניידים ותיעדו את הרגע הנדיר הזה.

להיט מנצח של ריטה ועידן רייכל

את השיר "מחכה" כתבה ריטה והלחין היוצר המוכשר עידן רייכל. השיר ראה אור כחלק מהאלבום "רמזים" של ריטה, שיצא בשנת 2008, אותו הפיק עברי לידר. "מחכה" ללהיט בן לילה וסימל את התקופה החדשה בחייה של ריטה, ומילותיו המרגשות היוו מקור השראה לרבים:

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו זוכים לראות את השופטים בתכנית מבצעים באולפן גרסאות כיסוי לקלאסיות ישראליות, ולאו דווקא מהז'אנר המזרחי. רק בשבוע שעבר הראנו לכם כיצד גם אייל גולן נסחף באווירת הקאברים וביצע את השיר "יו-יה" של כוורת:

>>השבוע סוגרים את הנבחרת: מי כבר הבטיחו את מקומם?

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako