העונה השלישית של 'אייל גולן קורא לך' יצאה לדרך, ולכבודה קיבצנו עבורכם כמה מהסודות הכי כמוסים מאחורי הקלעים. אז מה עושים השופטים שאנחנו כל כך אוהבים בזמן ההפסקות?

1. אז תשתה קפה ותתעורר

אורכה של התכנית שאנו רואים על המסך הינו 3 שעות, אך הזמן שלוקח לצלם כל תכנית כזאת עלול לעיתים לקחת יום שלם. כדי להישאר ערניים ומרוכזים, למען יוכלו להעניק לכל מתמודד את מלוא תשומת הלב המגיעה לו, השופטים שותים במהלך הצילומים המון קפה שחור. כמה המון? נגלה לכם שדרושה אספקה שוטפת של קפה שחור כל הזמן, בזה אחר זה. אייל מעדיף את הקפה שלו עם רבע כפית סוכר וגיספן לעומתו אוהב אותו מתוק עם כפית שלמה. ואם תהיתם, מרינה מעדיפה את הקפה שלה נס עם חלב.

2. אוכל קדימה אוכל

בכל צהרים השופטים מתבקשים להזמין משהו לאכול, ומבין המנות המוצעות להם, כולם בוחרים במנה הקבועה המכילה שניצל ואורז. לצד הארוחה הדשנה, השופטים שלנו מקפידים לשמור על הגזרה החטובה ולא מוותרים על פחית של קולה זירו, אותה הם שותים לרוויה.

אייל גולן צופה בשידור התכנית (צילום: mako)
אייל צופה בפרק הבכורה|צילום: mako

3. הנייד מחובר לוריד

כמו שכבר סיפרנו לכם, ימי הצילומים הם ארוכים במיוחד ודרישה חשובה (ובצדק) של צוות השופטים ומרינה היא מטען לסלולרי. כל החברים צמודים לנייד לאורך כל שעות היום ובין טייק לטייק מעלים תמונות לאינסטגרם ומעדכנים את חשבונות הפייסבוק והטוויטר. מה שמן הסתם זולל להם את הסוללה בקצב מסחרר. על כן, אנשי ההפקה מצויידים תמיד במטענים לשעת צרה.

4. אין אין אין חגיגה בלי עוגה

לכבוד שידור פרק הבכורה של העונה החדשה, המעריצים השרופים של אייל שלחו לו לאולפן הצילומים עוגה מיוחדת עליה הדפיסו תמונות של אייל בכל מיני מפגשים עם המעריצים. ההדפס אגב עשוי מבצק סוכר וצבע מאכל והוא אכיל לחלוטין. אבל למי יש לב לאכול לאייל את הראש?

אייל גולן, אייל גולן קורא לך, ערוץ 24 (צילום: mako)
פייר, הייתם טועמים מהעוגה?|צילום: mako

5. SMS ללא הפסקה

נוסף על העוגה מהמעריצים, היו עוד כמה מברכים שריגשו את אייל במיוחד. בזמן שידור תכנית הבכורה, צוות התכנית היה באמצע הצילומים לתכנית נוספת, והנייד של אייל לא הפסיק לקבל מאות מסרוני תגובה נרגשים של איחולים וברכות. אייל בעצמו היה המום וטען שלפי כמו היחס שקיבל רק לנייד, הוא מרגיש כאילו מדובר בפרק הבכורה של העונה הראשונה.

6. מתנחל על הספה

בזמן ההפסקות השופטים שלנו מחפשים דרכים יצירתיות להירגע, לצבור כוחות ולהטעין מצברים. אוחובסקי לקח את העניין צעד אחד קדימה וביקש ממרינה לנוח בחדרה המפנק על הספה הגדולה, וכך הוא נהנה מסיאסטה מרגיעה במהלך הפסקת הצהרים.

7. אין כמו אמא

אמנם לא רואים עליה, אבל מרינה שלנו היא גם אמא לתינוקת בת שנה. ובזמן שגל מתנחל למרינה על הספה, היא מקדישה את ההפסקה שלה לשיחות וידאו עם בתה באמצעות ה'סקייפ'. הרי אין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא.

8. מעריצים מעל הכל

בכל יום צילום מחכים לאייל ולדודו מעריצים רבים (ובעיקר מעריצות) מחוץ לאולפנים, מחזיקים בידיהם שלטים, פרחים, ממתקים ועוד כל מיני מתנות שמסמלות את ההערצה הגדולה. בזמן הפנוי שמוקצה לשופטים לנוח בין הצילומים, מתעקשים דודו ואייל לצאת למעריצים, להקדיש להם זמן איכות ולהעניק להם יחס חם.

דודו אהרון ואייל גולן (צילום: mako)
לא סתם יש להם כל כך הרבה מעריצים...|צילום: mako

9. אוהבים לעשות שמח

כל מתמודד בתכנית מכין לאודישן שיר מרגש ושיר קצבי, והשופטים שלנו בוחנים את יכולותיו המוזיקליות. בין מתמודד למתמודד, השופטים נזכרים בשירים שבוצעו, שרים אותם בקולי קולות, מתופפים ונהנים, ובעצם עושים לעצמם חפלה.

10. נגני לי מנדולינה 

כפי שבטח היטבתם לראות, את המתמודדים מלווים נגנים מוכשרים אשר הופכים את האודישן שלהם לחגיגה לאוזניים. אבל לא רק הם נהנים מהכישרון המוזיקלי שעל הסט. אתמול תפסנו את רוניוס הכנר, מלמד את מרינה לנגן במנדולינה. שיהיה להם בהצלחה.

מרינה קבישר לומדת לנגן (צילום: mako)
מרינה קבישר: גם יפה וגם מוזיקלית|צילום: mako

>>>אוהבים גם לעשות שמח? בואו להראות לנו

 "אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako