באודישן הראשון שלו בן מצמבר ריגש את צוות השופטים שטענו שהוא חייב להמשיך בתכנית, אבל אייל לא השתכנע והחליט שלא להעבירו, ובן והמשפחה כבר עשו את דרכם מאוכזבים בחזרה הביתה. מיד אחריו הגיע מוריס ג'אנו לאודישן וגם לגביו הדעות היו חלוקות. אייל החליט בכל זאת לתת לשניים צ'אנס להאבק על מקומם בתכנית וקרא לבן בחזרה לאולפן.

מוריס בחר לשיר את 'נזכר אני במבטך', של המלך זוהר ארגוב, והעניק לשיר אינטרפטציה אישית וייחודית. הביצוע של מוריס צימרר את כל יושבי החדר, בינהם גם בן, שמיד הצהיר שאין לו סיכוי להתעלות על הביצוע של מוריס.

ואז אייל ודודו התחילו לשיר...

למרות החששות, בן בחר תפס בטחון ובחר לשיר את 'איפה את היום' של ישי לוי, ופתאום בלי תיאום אייל ודודו החליטו להצטרף אליו לשירה, ואיתם גם שאר צוות השופטים. מוריס לא עמד מנגד ופצח אף הוא בקול שני, מה שהעלה את האופציה לשדך בין שני מתמודדים לכדי צמד חדש בזמר המזרחי.

לבסוף החליט אייל שהוא אינו יכול להכריע מי מהם יעבור למוצ"ש הגדול, והחליט "לעבור על החוק" ולהעביר את שניהם. כידוע, זאת לא הפעם הראשונה שאייל בוחר ללכת עם רזי הלב ולכופף את חוקי המשחק, ואחת הפעמים זכורות ביותר הייתה בגמר העונה השנייה, אז החליט שבמקום זוכה אחד או זוכה אחת, גם מאור וגם נסרין יהנו מהתואר המכובד.

האם זאת הייתה טעות להעביר את שניהם? צפו בפרק של מוצ"ש הגדול ותגלו האם מוריס ובן עמדו בציפיות.

אייל גולן קורא לך,  רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako