חברי ההרכב שהצליח לשבור את כל שיאי היוטיוב ולהחזיר אל לב הקונצנזוס את המוזיקה המזרחית הישנה והטובה, הגיעו לאולפן התכנית 'אייל גולן קורא לך', וביצעו על הבמה את המחרוזת האהובה שלהם 'תן לזמן ללכת'. האמת? בכלל לא רצינו שהזמן ילך.

השופטים לא מפסיקים לשיר

בזמן שאלירן וניר הרימו את האנרגיות על הבמה, רביבו ישב לצד השופטים ונראה היה כי כולם כבר מזמזים את המילים בעל פה. ירון אילן, שסיפר בעבר בתכניתו 'תכל'ס' כי גילה את הפרויקט בזכות אייל גולן, לא הפסיק לשמוח ולמחוא כפיים לצלילי המחרוזת, ואפילו אוחובסקי הפגין בקיאות רבה כאשר ידע (כמעט) את כל המילים. אייל סיכם את החוויה בשתי מילים שבעצם מסמלות הכל: "איזה כיף". ובאמת שהחבורה עשתה לכולנו כיף בלב ובנשמה.

מי אתה רביבו?

למי מכם שבמקרה לא היה בארץ בתקופה האחרונה ואיכשהו לא שמע על הפרויקט הכי מדובר במוזיקה, נספר שמדובר בשלושה חברים, רביב בן מנחם (שעל שמו גם נקרא הפרויקט), ניר בן מנחם (אחיו של רביבו) ואלירן צור. ההרכב הוציא השנה אלבום בשם 'מה נותר מאלה', אשר כל כולו מחרוזות המורכבות משירי שנות ה-80' וה-70', אשר בוצעו לראשונה על ידי כמה מאושיות הזמר הים-תיכוני, כמו למשל חיים משה, אבנר גדסי, דקלון ועוד רבים וטובים.

אוהבים גם לעשות שמח? בואו להראות לנו

>>> למי שבטעות פיספס: כל הפרקים מחכים לכם לצפייה ישירה ב-VOD

 "אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako