מאז שדודו אהרון הצטרף לצוות השופטים של 'אייל גולן קורא לך', הוא לא מפסיק להפתיע וכמעט בכל פרק דודו מצטרף בשירה לאחד המתמודדים, וכאשר אייל מצטרף גם הוא נוצרת חגיגה ספונטנית באולפן. בפרק שישודר במוצ"ש הקרוב, שני החברים הקרובים החליטו שלא די להצטרף לאודישנים של מתמודדים, והם החליטו לבצע שניים מהלהיטים הגדולים שלהם בדואט מרגש ומצמרר.

לא בכל יום אנחנו נתקלים בדואט של שני הענקים האלו, שלא מזמן הוכתרו בתואר 'הזמרים הכי מובילים באינטרנט', ובמוצ"ש הגדול הם יעניקו לנו רגע טלווזיוני בלתי נשכח בתולדות הזמר המזרחי.

השיר הראשון אותו בחרו השניים לשיר על הבמה היה שירו של דודו, "אל תסגרי לי את הדלת", אותו דודו כתב וגם הלחין, ולאחריו המשיכו לשירו של אייל "כשאת איתו", שאת מילותיו כתב אייל ללחן של קריאקוס פופודופולוס. המעבר החלק בין שני השירים היה קסום וכמעט נדמה היה כי בכלל מדובר באותו השיר.

מדי שבת עולים על הבמה של 'אייל גולן קורא לך' מצטייני השבוע, אשר מנסים את מזלם להכנס לעולם הזמר הים-תיכוני. בין אודישן לאודישן עולים על הבמה גם אורחי הכבוד שמבצעים את שיריהם האהובים ביותר. עד כה התארחו חברי 'הפרויקט של רביבו', ששרו את המחרוזת המצליחה 'תן לזמן ללכת', וגם זהבה בן שביצעה ביחד עם דודו אהרון מחרוזת משירי המלך זוהר ארגוב. בפרק של מוצ"ש הקרוב יעלו כאמור דודו ואייל לדואט שיזכר לדורות בתולדות התכנית. אז מה דעתכם על הדואט של השניים?

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako