מאות מתמודדים הגיעו לאודישנים של 'אייל גולן קורא לך', מתוכם כמה עשרות עלו שלב וזכו להופיע בבמה של "מוצ"ש הגדול", ומתוכם רק 20 יעברו לשלב הבא וייכנסו לנבחרת. הרשימה המלאה תיסגר בפרק העשירי שישודר במוצ"ש הקרוב, ורגע לפני עשינו לכם סדר בין כל הכשרונות הרבים שראינו בחודש האחרון - אז מי עברו לשלב הבא עד כה?

שבוע 1:

אייל גולן - מצטיינים שבוע 1 (צילום: mako)
העולים לשלב הבא - שבוע 1|צילום: mako

כבר בשבוע הראשון של העונה, פתחו את הרשימה ארבעה מתמודדים חזקים במיוחד שקבעו סף כניסה גבוה לשלב הבא בתכנית: ילד הפלא ששר ביוונית, קול עצום מקרית גת, האמיץ ששלח סינגל לאייל והמתמודדת בעלת מנעד הזהב.

גבריאל אוליאל - הזכיר לדודו אהרון את בר המצווה
גבריאל רק חגג בר מצווה לא מזמן, וכבר הספיק להגיע לאודישנים. הילד בעל קול הפעמונים הראה לצוות השופטים המכובד שלמרות גילו הצעיר הוא בכלל לא פראייר, וביצע שיר יווני בדיוק ובמקצועיות שלא הייתה מביישת גם זמרים מבוגרים ומנוסים ממנו.

עדן אבוטבול - כבר לא מפחדת מהמילה "לא"
עדן אבוטבול מקרית גת כבשה את שולחן השופטים בסערה באודישן הראשון והודתה שהיא תמיד מחפשת מיקרופון לשיר אך תמיד פחדה מביקורות שליליות ומלשמוע "לא". אייל הסביר לה ש"לא" זו רק מילה משתי אותיות, ואין לפחד ממנה. הוא גם הוסיף ואמר שה"לא" היחיד שתקבל באודישן הראשון הוא שהיא לא צריכה לבצע שיר נוסף, כי היא עברה לשלב הבא בקלות אחרי שיר אחד.

דוד נעים - לא התבייש ושלח לאייל סינגל לאינבוקס
דוד נעים חלם שאייל גולן יגלה את כשרון השירה שלו. הוא לא חיכה להגיע לאודישנים ושלח לאייל לתיבת האינבוקס שיר שביצע. כדוד הגיע לאודישן אייל מיד זיהה את הקול המיוחד שלו, וגם השופטים היו פה אחד והעבירו אותו בקלילות לשלב הבא.

חן בן עמי - כמו ביצת קינדר
באודישן שלה סיפרה חן שבגלל החזות שלה אנשים מסביבה לרוב אינם מאמינים שהיא זמרת מזרחית מהנשמה: "זה הביצת קינדר, זה מפתיע. לא חושבים שאני נותנת בראש". באודישן שלה היא בהחלט לא השאירה מקום לספק באשר להיותה זמרת, ואייל סיכם: "הדבר היחיד שמעציב אותי הוא שנגמר השיר".

שבוע 2:

אייל גולן - מצטיינים שבוע 2 (צילום: mako)
העולים לשלב הבא - שבוע 2|צילום: mako

בשבוע השני גילינו שמגדל העמק היא אחת הערים היותר מוזיקליות בישראל, ואחרי שאוטובוס שלם של מתמודדים הגיעו לאודישנים, לא פחות משלושה צעירים מוכשרים נכנסו אל הנבחרת.

דניאל כהן - שליח הפיצה שהתאמן במקלחת
דניאל סיפר שכאשר ראה את הפרומואים לתכנית בכה מרוב התרגשות, כי בעבורו מדובר בלא פחות מאשר הגשמת חלום. ואכן באודישן הראשון שלו הפתיע דניאל עם ביצועים מרגשים שהעבירו אותו בקלות לשלב הבא. על הבמה הוא שיחזר את ההצלחה ובגדול עם קאבר לאחד השירים האהובים ביותר של השופט דודו.

עדן גבאי - הג'נטילה של עדי לאון
עדן גבאי ביצע באודישן שלו שיר של הזמר הגדול ישי לוי, ובמהלך כל הביצוע השופטים לא החליפו ביניהם מילה. כשעדן הנרגש והמתוח סיים לשיר, אייל גולן שאל אותו שאלה אחת בלבד:"אתה מכיר גם את הבית השני?". עדן המתוח השיב מיד "כן", ואייל הרגיע אותו: "אז תשיר את הבית השני, כי עברת לשלב הבא".

דורון אזולאי - את קסם
באודישן הראשון שלה דורון הראתה שמוזיקה מזרחית מהנשמה משתלבת מצויין עם מוזיקת 'סול' בינלאומית. כשהיא שרה את שירה של ביונסה 'Listen', אייל לא עמד בפיתוי והתפרץ באמצע השיר תוך שהוא קורא "מצאת, מצאת. חיפשת ומצאת". גם בפרק של מוצ"ש הגדול היא גרפה מחמאות: "יש לך נצנצים של יהלומים בגרון", אמר עליה עדי לאון ואייל כמובן העביר אותה לשלב הבא.

נוי גבאי - מגשימה את החלום של אמא
נוי גדלה במשפחה של מוזיקאים, לסבא פייתן ואמא שחלמה תמיד להיות זמרת, "אני אמשיך את הדרך שלה" הכריזה באודישן הראשון, ואכן נראה שהיא בדרך הנכונה להגשים את החלום. כשהופיעה על הבמה במוצ"ש הגדול היא זכתה לביקורות צוננות מצד השופטים, אך אייל החליט לתת לה עוד צ'אנס והעביר אותה.

שבוע 3:

אייל גולן - מצטיינים שבוע 3 (צילום: mako)
העולים לשלב הבא - שבוע 3|צילום: mako

ייתכן שבאווירת חג החנוכה שבדיוק הסתיים, השבוע השלישי היה בסימן 'חמסה חמסה חמסה' - חמישה ברי מזל שעברו לשלב הבא.

עמוס אלגלי - מהשיפודיה הישר לבמה
עמוס סיפר שהחלום הגדול שלו הוא "להיות מאושר", ומה שהכי עושה אותו מאושר היא ללא ספק המוזיקה שגורמת לו "להרגיש חי". עמוס עובד על הפס בשיפודיה וסיפר שהוא נהנה לשיר ללקוחות בין לאפה ללאפה, עדי לאון המשיך את המטאפורה ואמר עליו שהוא "מאוד על הפס של השירה".

חופית מסיקה - שרה למלאכים שבשמיים
באודישן שלה סיפרה חופית שהמוזיקה המזרחית נמצאת אצלה עמוק בנשמה, וזאת בעקבות הטרגדיה המשפחתית שחוותה: "כשהייתי בת 10 אבא שלי נפטר ממחלת הסרטן, ואני רואה אותו כשאני שרה". חופית עוררה סערה בשולחן השופטים שהתווכחו האם מדובר בסלסולים אותנטיים או שמא בטכניקה מאולצת, אבל בסופו של דבר היא עברה בהצלחה גם לשבת וכמובן גם לשלב הבא.

שרי סולטאן - מחפשת יד מכוונת
שרי גדלה ביפו אך היום חיה בבת-ים, ובאודישן הראשון שלה סיפרה שכבר ניסתה בעבר להשתלב בתעשיית הזמר הים תיכוני באופן מקצועי, אך היחסים עם אמרגנה עלו על שרטון והיום היא מנסה שוב לפרוץ ובגדול: "אני זמרת כבר עכשיו, אבל אני צריכה את הכלים, את הכיוון ואת היד". בפרק של מוצ"ש היא כבשה את הבמה בסערה עם סלסולים וריקודי בטן, ולשופטים לא נשאר אלא להעביר אותה.

אשר ביטון - האיש בעל נקודת ה-B
אשר הוא חייל משוחרר מטבריה, שבהתחלה חשש להגיע לאודישנים: "לא האמנתי בעצמי שאני יכול להצליח, חששתי שאני עושה מעצמי צחוק". עדי לאון אמר עליו שיש לו את "הנקודה הבוכה", כלומר סוג של סלסול פנימי בגרון שגורם לו לבכות תוך כדי שירה. למזלו הבכי שלו עד כה היה כולו של אושר צרוף.

 

יגאל בלולו - הפייבוריט של ירון אילן?
יגאל הוא תלמיד בכתה ט' שהגיע לאודישנים אחרי שנים בהן עשה חזרות מול המראה ואפילו התנסה מעט על הבמות: "אני שר אצל אבי ביטר במועדון", סיפר לשופטים וברגע אחד גרם ירון אילן להתאהב בו: "יש בהחלט לאן להגיע איתך. יש בך קסם שאי אפשר להגדיר אותו". עם זאת שאר השופטים היו חלוקים בדעתם ואייל החליט להעבירו לקרב הראש בראש, שבסופו ניצח יגאל ובגדול.

שבוע 4:

אייל גולן - מצטיינים שבוע 4 (צילום: mako)
העולים לשלב הבא - שבוע 4|צילום: mako

בפרק האחרון הצטרפו ל-20 הגדולים עוד ארבעה מתמודדים שכל אחד בדרכו הצליח להפתיע את השופטים: היהלומן, המאבטחת, התלמידה המצטיינת והמתמודד שריגש את השופטים עד דמעות.

 

נזי שוקרי - המאבטחת בעלת תסרוקת הקרמבו
נזי המאבטחת הגיעה לאודישן עם קול פעמונים ותספורת מפתיעה שעוררה דיון סוער בקרב השופטים: "זה מזכיר לי קרמבו", אמר עליה השופט עדי לאון, ואילו נזי סיפרה בגאווה שתסרוקת כזאת לוקחת לה בדיוק חצי דקה להכנה. כאמור, נזי היא לא רק אשפית תסרוקות אלא גם זמרת בחסד, ולמרות שכבר אחרי שיר אחד בשבת עברה ל-20 הגדולים, היא החליטה לעלות לבצע גם את השיר הבא והראתה שיש לה קול מהנשמה.

 

מיכאל צידון - יהלומן בעל מאקמים מזהב
מיכאל הגיע לאודישן הישר מחנות היהלומים שלו ושל אביו, וסיפר כי הוא גילה את המוזיקה בעצמו כבר מגיל צעיר. בסיום האודישן שלו אייל אמר עליו "בשביל ביצועים כאלו יש את התכנית". מיכאל הראה לשופטים שיש לו הרבה יותר מקול, והפגין את כשרונו המוזיקלי כאשר ביצע באולפן מאקמים מקצועיים ומרשימים.

 _OBJשיראל גאוי - לא באה בשביל החוויה
שיראל היא תלמידה מצטיינת מאור עיקבא שעוד בטרם נכנסה לשיר מיד הצהירה: "לא באתי בשביל החוויה, באתי כדי לנצח". היא אמנם רק בת 16 אך כבר באודישן הראשון שלה הצליחה להפתיע עם גוון קול ייחודי ולהראות שיש אמת בביטחון שהפגינה. ירון אילן אמר שהיא "מזכירה לו את שרית חדד הצעירה", ועדי לאון החמיא בדרכו: "יש לה קול של אדם מעורבב עם סלסולים של זהבה בן".

_OBJ

נתנאל לוי - מבקש מכם להביט בתקווה
כשנתנאל הגיע לאודישנים הוא התבקש לבחור שיר שיוכל להזדהות עימו, ולכן הוא בחר לבצע שיר מקורי שלו - "הביטי בתקווה", אותו כתב על אחותו הנלחמת במחלת הסרטן. הביצוע ריגש כל-כך את השופטים, ובמיוחד את אייל, שביקש ממנו לשיר שוב כדי שאנשי ההפקה יוכלו להקליט את הסינגל ולהפיצו לשידור ברדיו.

 מי יהיו האחרונים שיסגרו את הנבחרת? והאם גם הפעם יחליט ללכת עם הלב ו"לשבור את חוקי הפורמט"? אל תחמיצו את הפרקים הגורליים של השבוע.

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako