גם השבוע, רצינו לשמוע מה אתם חושבים על האודישנים בתכנית ועל המתמודדים שעולים אחד אחד מול פאנל השופטים המכובד של 'אייל גולן קורא לך'. מי האודישן שהכי ריגש אתכם, מה היה האודישן המצטיין ואיזה שופט הכי אהבתם השבוע? התוצאות לפניכם:

האודישן המצטיין של השבוע: עמוס אלגלי

בפרק של מוצ"ש הגדול עמוס בחר לשיר את שירו של עומר אדם "ילד טוב בגוף של ילד רע", וזכה למחמאות מהשופטים, ואפילו כבש את ליבם של ה"קשוחים" שביניהם: "פתיחה טובה לתכנית", שיבח אוחובסקי. "יש כוכב צדק, כוכב פלוטו וכוכב עמוס", הצהיר עדי לאון.

לא רק שבחרתם בו כאודישן המצטיין של השבוע, האודישן של עמוס זכה ללמעלה מאלף צפיות והפך גם לאודישן הנצפה ביותר השבוע. כבוד!

האודישן המרגש של השבוע: דודו קדוש

דודו בן ה-30 כבר הוציא בעבר שני סינגלים לרדיו, אחד מהם "איתך אני מאושר", היה ללהיט מצליח שגרף למעלה ממיליון צפיות וחצי ביוטיוב. דודו נאלץ לעצור את הקריירה שרק התחילה לפרוח בשל טרגדיה משפחתית, והשנה הוא הגיע לאודישנים במטרה לנסות לפרוץ מחדש לתודעה, ובחר לבצע את השיר שפירסם אותו. "תשמע, זה שיר נדיר", אמר לו ירון אילן.

האודישן של דודו נכנס לכם ישר ללב ולאחר שקלול התוצאות, דודו זכה מכם לתואר האודישן המרגש ביותר השבוע עם 72 אחוזים מהקולות. דודו הוכיח לכולנו שאם יש נשמה אמיתית לגיל אין משמות.

המהפך הכפול: ירון אילן הוא השופט המועדף עליכם השבוע

אחרי הזכייה של דודו אהרון בשבוע הראשון והמהפך שהביא את עדי לאון לפסגה, ידכם על הקליק קלה והפכתם שוב את שולחן השופטים. ירון אילן זוכה השבוע בתואר השופט המועדף ביותר עם 35 אחוזים מהקולות. נושף בעורפו במקום השני נמצא עדי לאון שרק מחכה לשבוע הבא. ודודו? כבר במקום השלישי. מה יקרה בשבוע הבא? רק אתם תקבעו.
התוצאות כמובן מתפרסמות בתכניתו של יונתן כהן, מדי שבוע ביום רביעי בשעה 16:00, בערוץ 24.

״כמו חבורת מילואימניקים בצבא של אייל גולן״ (צילום: mako)
הדרמה לא נשארת אצל המתמודדים. מי יהיה השופט המועדף שלכם בשבוע הבא?|צילום: mako

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako