מכורים ל'אייל גולן קורא לך'? יש לכם פייבוריט שאתם מקווים שינצח בגמר הגדול? זאת ההזדמנות שלכם לקחת חלק פעיל בתכנית ולעזור למתמודדים האהובים עליכם לבחור את השירים לחצי הגמר.

אייל הטיל על המתמודדים משימה מפתיעה, ולראשונה בתכנית המתמודדים יצטרכו לבצע שיר שנבחר עבורם על ידי גולשי mako. רק אתם תשפיעו על רשימת הפלייליסט של חצי הגמר הגורלי.

איך ממליצים על שיר?

טקבקו לנו את שם המתמודד לו אתם רוצים להמליץ והוסיפו את שם השיר. אם תנמקו את הבחירה שלכם תגדילו את הסיכוי שהשיר אכן ייבחר. לדוגמא (מהעונה הקודמת): נסרין קדרי - השיר 'נחמוני', כי יש לה קול מצמרר שמתאים לשיר המרגש.

רגע לפני שאתם ממליצים על שירים בואו להזכר במתמודדים:

עדן גבאי
בואו לבחור לעדן את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
עדן גבאי
עדן גבאי ממגדל העמק, הוא תלמיד כיתה י"ב. למרות שמדובר בעלם צעיר רק בן 17, עדן הצליח לרגש כבר מהאודישן הראשון שלו עם ביצוע בלתי נשכח לשירו של ישי לוי "אובדן התמימות". עדן גדל על מוזיקה מזרחית ובעיקר על אייל גולן. הוא מופיע בעיקר בחפלות פרטיות אבל טרם הופיע באופן מקצועי.

 

דניאל כהן:
בואו לבחור לדניאל את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
דניאל כהן
דניאל בן ה-20 מהרצליה. עובד כשליח פיצה ועוזר לפרנס את עצמו מגיל צעיר. יש לו 7 אחים ואחיות וכולם מתגוררים ביחד עם ההורים בהרצליה. בשיחה האישית עם אייל סיפר שבת זוגו מפחדת שהחשיפה תסנוור אותו, ואייל ניצל את הבמה כדי לפנות ישירות אליה והפציר בה "תסמכי עליו" .

 

עמוס אלגלי:
בואו לבחור לעמוס את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
עמוס אלגלי
עמוס, בן 24, נולד במושב עזריה והיום מתגורר ברמת גן. הוא התחיל את הקריירה המוזיקאלית שלו בקריוקי עם חברים ומשם התקדם להיות זמר הבית במועדון המזרחי "הבמה" ברמת גן. עמוס סיפר באודישן הראשון שלו שהחלום הגדול שלו הוא "להיות מאושר", ומה שהכי עושה אותו מאושר היא ללא ספק המוזיקה שגורמת לו "להרגיש חי".

 

מיכאל צידון:
בואו לבחור למיכאל את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
מיכאל צידון
מיכאל בן ה-23 ממבשרת ציון, עובד בחנות יהלומים המשפחתית וחובב אימוני כושר בחדר כושר. בגיל 15 למד בבית הספר הכי גדול בארץ לפייטנות - "רננות", ובחגים ובשבתות הוא פייטן בבית כנסת השכונתי. כבר באודישן הראשון שלו הפגין מיכאל את כשרונו המוזיקלי וביצע באולפן מאקמים עוצרי נשימה.

 

נתנאל לוי:
בואו לבחור לנתנאל את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
נתנאל לוי
נתנאל בן ה-24 הצליח לרגש את אייל גולן והשופטים כשביצע שיר מקורי שכתב "הביטי בתקווה" שהוקדש לאחותו הגדולה, החולה בסרטן. נתנאל מתגוררבראש פינה ביחד עם בת זוגו מזה 3 שנים ועובד לפרנסתו כזמר שמופיע בעיקר באירועים, חפלות ומועדונים בצפון. הוא כותב ומלחין שירים, מנגן על גיטרה ופסנתר ויש לו סינגל שיצא לפני כשנה לתחנת הרדיו - "מלך העולם", אותו כתב והלחין בעצמו.

 

תומר רז:
בואו לבחור לתומר את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
תומר רז
תומר בן ה-32 נולד ביהוד ולפני כ-7 שנים עבר להתגורר בתל אביב, שם הוא עובד כזמר אירועים ומופיע מדי ערב, ביחד עם להקהת האירועים "LIVE", בה הוא חבר ב-4 השנים האחרונות. תומר שר בשבע שפות שונות: עברית, אנגלית, ספרדית, פורטוגזית, יוונית, רוסית וערבית. ועד היום הספיק להוציא שני סינגלים: "נוגע בחלום" ו"מבט מחוייך"-דואט ראפ שהקליט ביחד הראפר שי 360.

 

עדן שאבי:
בואו לבחור לעדן את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
עדן שאבי
עדן בן ה-18 מראשון לציון, כותב ומלחין שירים למגירה, וכן מנגן על גיטרה באופן מקצועי ומופיע מגיל צעיר בטקסים. בארבע שנים האחרונות מתנדב בארגון נ"ס - להקת נערים שמופיעים מול נזקקים. כשהיה צעיר אובחן עדן כחולה באפילפסיה, ובאודישן הראשון סיפר שבזכות המוזיקה הצליח להתגבר על הקשיים. למרות הקושי הרפואי בחודש מרץ הקרוב עדן עתיד להתגייס ללהקה צבאית.

 

מתניה טיירי:
בואו לבחור למתניה את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
מתניה טיירי
מתניה בן ה-24 נולד וגדל במושב מדרך עוז ומתגורר עם ההורים המחזיקים רפת משפחתית, מה שגרם לשופטים להעניק לו את התואר "הקאובי של העונה". מתניה הוא סטודנט לחקלאות במכללת רובין, ולא רק הוא הפך לסלבריטאי במושב, אלא גם אימו שאף הצטרפה אליו לאודישן.

 

חן בן עמי:
בואו לבחור לחן את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
חן בן עמי
חן בת ה-22, הגיעה מבית מוזיקאלי במיוחד מרמת השרון, בו כל המשפחה שרה. היא הופיעה כל חייה בטקסים החל מבית הספר היסודי ועד שהתגייסה לצבא ושירתה בהקת פיקוד דרום. החלום שלה זה להופיע ולהתפרנס מהמוזיקה ובינתיים היא עובדת במאפיה. 

 

עדן אבוטבול:
בואו לבחור לעדן את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
עדן אבוטבול
עדן בת ה-20 מקריית גת, הופיעה עד היום בערבי קריוקי משפחתיים וחפלות עם חברים. היא מנגנת על דרבוקה ואוהבת מוזיקה ערבית. הפעם הראשונה שהופיעה מול קהל היה בתוכנית, וזאת מכיוון שתמיד חששה מהמילה "לא", ולכן נמנעה מכל דבר שהזכיר לה אודישנים.

 

דורון אזולאי
בואו לבחור לדורון את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
דורון אזולאי
דורון בת ה-20 ממגדל העמק, משרתת בימים אלה בשירות לאומי בקופת חולים, אך בזמנה הפנוי עומלת על אלבום בכורה שיצא בקרוב. מאז תחילת האודישנים דורון הביאה סגנון חדש לתכנית כאשר שילבה בין מוזיקת סול ומוזיקה מזרחית, ובעצם הגדירה מחדש את המושג "מוזיקה מזרחית".

 

נזי שקורי:
בואו לבחור לנזי את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
נזי שקורי
נזי בת ה-24 מאור יהודה, הגיעה לאודישן עם תסרוקת "קרמבו", שהפכה לסימן ההיכר שלה. כשהייתה נערה מתבגרת החלה לשיר בטקסים ובקריוקי עם חברים, ובגיל 16 שיחקה כדורגל באופן מקצועי. בצבא שירתה בהנדסה קרבית ועד לא מזמן עבדה כמאבטחת ברכבת ישראל.

 

גלגל החזרה של אורטל כהן (תמונת AVI: mako)
בואו לבחרו לאורטל את השיר לחצי הגמר|תמונת AVI: mako
אורטל כהן
אורטל בת ה-22 מקרית אונו הודחה מהתחרות בתכנית 4, ומאז הספיקה לחזור לחייה הרגילים. בפרק גלגל החזרה היא הוכיחה שבכל זאת יש לה את והצליחה לחזור היישר אל השלבים המאוחרים של התחרות. בשיר השקט שלה סיפרה שהיא מתרגשת מאוד לשיר בשנית את שירו של השופט האהוב דודו אהרון.

 

רוצים לבחור למתמודד האהוב עליכם את השיר לחצי הגמר? טקבקו לנו!

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako