שבוע מרגש עבר על מתמודדי 'אייל גולן קורא לך', כאשר הגענו סוף סוף לשלב האיחוד המיוחל בו 20 הגדולים של העונה החלו את הדרך המפרכת אל עבר הגמר הגדול. לכל מי שבטעות פספס ולמי שסתם רוצה להזכר, סיכמנו עבורכם את הרגעים הגדולים של השבוע שחלף.

לראשונה העונה - 20 הגדולים על במה אחת

שלב האיחוד נפתח בנאמבר משותף של כל 20 הגדולים, שהתייצבו על במה אחת וביצעו כמיטב המסורת קאבר לקלאסיקה ים תיכונית. והפעם נבחר שירו של חיים משה - "קום בנאדם". בתום השיר השופטים עמדו על הרגליים, ואפשר היה להכריז באופן רשמי שהמרוץ לקראת הגמר נפתח:

נסרין קדרי חזרה לתכנית

בפרק האיחוד המרגש אייל נאלץ לתקשר בפנטומימה, לאחר שאיבד את קולו. אך אל דאגה - ההצגה חייבת להימשך וירון אילן לקח פיקוד. באותו הפרק גם הייתה לנו שופטת אורחת מיוחד, זוכת העונה השנייה נסרין קדרי. נסרין הצטרפה לפאנל השופטים והעניקה את הפרשנות שלה לביצועים שהביאו המתמודדים, מה שגרם לירון אילן להציע לאייל להפוך את העניין להרגל קבוע: "כל הזמן אומרים שחסרה לנו שופטת אישה בתכנית". נסרין גם ביצעה את הסינגל החדשה שלה "אנא בחיבק", שזכה לתשואות מהקהל:

השופטים הופכים למנטורים

בפרק של מוצ"ש השופטים "חצו את הקווים", ונכנסו ביחד עם המתמודדים לחדר החזרות: כל מתמודד זכה לייעוץ אישי מאחד השופטים, שכלל את בחירת השיר וכן חזרות מפרכות וטיפים קטנים לביצוע על הבמה. המפגשים עם המנטורים סיפקו לכולנו הצצה אל מה שבאמת מתרחש מאחורי הקלעים, וגם המתמודדים הכירו את הזווית המרוככת יותר של השופטים "הקשוחים". כמו למשל עמוס אלגלי שגילה שעדי לאון, הוא אמנם פרפקציוניסט אבל הכל מגיע מכוונות טובות וטהורות:

כוכבי לה-לה-לנד פותחים את ספיישל השפות

מדי תכנית יושב בפאנל השופטים הקבוע, אחד ממשתתפי העונה הראשונה של 'חי בלה-לה-לנד' - השופט האהוב דודו אהרון. וכדי להכריז רשמית על סיבוב השירים בלועזית, הצטרפו כל משתתפי העונה השנייה של תכנית הריאליטי המוזיקלית שמשגעת את המדינה, שגם שברו שיניים בעצמם וביצוע בלייב על הבמה את שיר הנושא בשפה האנגלית:

 

נפרדנו כך...

למרות האווירה המשפחתית והחיבוק החם לו זוכים המתמודדים, בל נשכח כי מדובר בתחרות שבסופה אייל יבחר רק באחד או באחת בתור "הזוכה של העונה". השבוע נאלצנו להיפרד משני מתמודדים שנכנסו ללב של כולנו: יגאל בלולו ושרי סולטאן, שלצערנו לא ימשיכו איתנו לשלב הבא.

בפרק הבא של 'אייל גולן קורא לך', יעלו על החלק השני של '20 הגדולים', שיזכו גם הם לשיעורים פרטיים מצוות השופטים, וילחמו על מקומם בתכנית. אז למי לדעתכם הכי מגיע לנצח? כתבו לנו!

 "אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako