לפני שנתנאל לוי הגיע לאודישנים, אנשי ההפקה ביקשו ממנו לבחור שיר שהוא הכי מזדהה איתו, שיר שבעזרתו יוכל להביע את עצמו ואת הרגשות שלו. נתנאל החליט לשיר שיר מקורי שכתב כמה ימים בלבד לפני שהופיע בפני השופטים: "זה שיר שהוא הכי אני, זה הכי אמיתי, זה מה שעובר עלי כרגע. מה שאני מרגיש", הסביר נתנאל.

"הזמן עוד יחבק וירפא הכל"

"קחי לך עוד כוחות לשכוח את הפחד. קחי לך עוד מילים לשבור את הכאב. בסוף יגיע אושר, את לא פה לבד", שר נתנאל והצליח להרעיד את השופטים. בשלב הזה הם אמנם עוד לא ידעו על מה השיר נכתב, אך נתנאל הצליח להעביר את הסיפור המרגש בעזרת קולו המיוחד והמילים העוצמתיות: "הביטי בתקווה, ואל נא תוותרי, תני את כל כולך, לעד תישארי. הזמן עוד יחבק וירפא הכל, תראי איך שתוכלי לצלוח כל מכשול". 

כשסיים לשיר הגיע נתנאל לשבת מול השופטים הנרגשים, שהתעניינו לדעת מהיכן הגיע השיר הכל-כך מרגש. "לאחרונה אני עובר תקופה קשה, קשה לי לדבר על זה", הסביר ושיתף בכאב הגדול עימו מתמודדת המשפחה, "אחותי הבכורה חלתה במחלת הסרטן, וזה שיר שנכתב עליה בתקופה הזאתי".

"אני חושב שהיא תהיה גאה"

נתנאל סיפר שאחרי כמעט 15 שנה בהן גרה אחותו בצרפת והקשר ביניהם היה רופף, היא החליטה לעלות לארץ והשניים נקשרו מאוד. כעת כשאחותו מתמודדת עם המחלה, נתנאל מרגיש שההשתתפות בתכנית היא הגשמת חלום עבור שניהם: "אחותי תמיד אמרה לי שהיא רוצה לראות אותי מצליח במה שאני באמת אוהב, במוזיקה".

עבור נתנאל ובני משפחתו שהמתינו בחדר הסמוך נרגשים ודומעים, נראה כי עתידו בתכנית ועד כמה רחוק יגיע זה לא החלק החשוב כרגע, העיקר בשבילהם זו הבריאות ותחושת הנחת: "אני חושב שבשיר הזה היא תהיה מאוד גאה".

"בא באדם ושופך את הנשמה"

"קודם כל, שתהיה בריאה כמובן", איחל אייל ומיד שם לב לדמעות שחנקו את חברי הפאנל, "ירון ראיתי אותך מתרגש". "זה מהרגעים האלו שיש לנו רגעי קסם בתכנית", הסביר ירון את רגשות ההזדהות, "שבא בנאדם ושופך את הנשמה. הוא בכה בסוף השיר ואני חושב שאם לא הייתם עוצרים גם אני הייתי".

האם בנוסף לסיפורו הכואב נתנאל מספיק טוב כדי לעבור לשלב הבא? צפו הערב בפרק האודישנים, בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako.

 "אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako