לפני שאייל הכתיר את "האחת שלו", זוהר שוחח עם שתי הזוכות של העונות הקודמות, שיודעות בדיוק מה מרגישים הפיינליסטים רגע לפני העלייה לבמה. "מה עובר לחמישייה בראש?". "זה לחץ אטומי שאי אפשר לתאר", אמרו נסרין קדרי ומורן מזור, "צריך לעלות ולעשות את מה שצריך".

אייל: "כשאני מופיע אני לא מתרגש ככה"

ומה באשר למתמודדים הלחוצים? "וואו, איזה לחץ", אמר מתניה טיירי ועדן גבאי השלים אותו: "שומעים את הרעש של הקהל? זה מה שקורה אצלי". הלחץ אגב לא היה תסמין רק של המתמודדים הצעירים אלא גם של המקצוען מכולם: "כשאני מופיע בנוקיה אני לא מתרגש ככה", שיתף אייל.

"היה כיף ומלחיץ בו זמנית, נהנתי מכל רגע", סיפרה חן בן עמי רגע אחרי שביצעה את הנאמבר שלה, "לכאן או לכאן זאת חוויה". "אני מודה ומעריך את זה שהגעתי עד לפה", הודה מתניה, "תודה לצוות המדהים הזה ולאייל שהביא אותי עד לפה".

דניאל, שהגיע למקום השני והמכובד שיבח את הזוכה הגדולה: "מגיע לעדן, היא זמרת. אי אפשר להתכחש לזה". ואכן  הפירגון ההדדי בין הפיינליסטים אינו מזוייף, הם כולם מספרים שהפכו למשפחה אחת גדולה ומודים על הזכות שניתנה להם בתכנית, לא משנה לאיזה שלב הגיעו.

גיספן: "מכאן היא צריכה להיות תלמידה טובה"

"היה פה גמר מדהים, מי שצפה פשוט נהנה", אמר אייל ועדי לאון הצטרף: "היה ערב נוצץ". ולאחר גמר מרגש שכזה, מחכה לעדן הזוכה המאושרת עוד עבודה קשה: "מכאן היא צריכה להיות רק תלמידה טובה", המליץ גיספן לעדן, שעדיין לומדת להכיל את גודל המעמד: "אני עדיין לא קולטת מה הולך פה".

>>>ראיון ראשון עם הזוכה: "אפילו בחתונה שלי אני לא אתרגש ככה"

>>>פספסתם? הגמר הגדול מחכה לכם לצפייה ישירה