מדי שבוע גולשי mako מדרגים מי יהיו מצטייני השבוע של "אייל גולן קורא לך". הפעם התבקשתם להכתיר את האודישן המצטיין של השבוע, את האודישן הבלתי נשכח וכמובן את השופט האהוב. בניגוד לסקרים הקודמים בהם התחרות הייתה צמודה מאוד ממש עד לסגירת ההצבעה, ההכרעה השבוע הייתה חד משמעית ובכל הקטגוריות זכה המתמודד המרגש נתנאל לוי.

האודישן המצטיין

בקטגוריית "האודישן המצטיין של השבוע" התמודדו ארבעה מתחרים חזקים במיוחד, שכמובן עברו כולם לשלב "20 הגדולים". במקום הראשון כאמור, עם 44% מהקולות שלכם זכה נתנאל לוי, בזכות הביצוע שלו לשיר "ממש מראה נהדר" של זוהר ארגוב.

אחריו עם 38% הגיעה נזי שקורי שהפתיעה עם ביצוע מיוחד לשיר "את לי אור" של רגב הוד. את המקום השלישי קטף היהלומן מיכאל צידון, ובמקום הרביעי והמכובד נמצאת שיראל גאוי, תלמידת התיכון המחוננת מאור עקיבא.

אי אפשר לשכוח אותו

מבין חמשת המתמודדים שהתחרו בקטגוריית "האודישן הבלתי נשכח של השבוע", האודישן הראשון של נתנאל הוא ללא ספק המנצח הבלתי מעורער עם 73% מהקולות. נתנאל ריגש את כולנו כאשר בחר לבצע באודישנים שיר מקורי שלו - הביטי בתקווה", אותו כתב על אחותו הנלחמת במחלת הסרטן. הביצוע ריגש כל-כך את השופטים, ובמיוחד את אייל, שביקש ממנו לשיר שוב כדי שאנשי ההפקה יוכלו להקליט את הסינגל ולהפיצו לשידור ברדיו. מסתבר שלא רק הם התרגשו.

להורדת השיר לחצו כאן! (צילום: mako)
להורדת השיר לחצו כאן|צילום: mako

האודישן הנצפה ביותר

השיר המקורי של נתנאל לא רק העניק לו את המקום הראשון בקטגוריית "הבלתי נשכחים", אלא גם היה לסרטון הנצפה ביותר השבוע ב-mako, עם מספר שיא של למעלה מ-43 אלף צפיות (!). בפייסבוק אגב הוא גרף למעלה מעשרת אלפים לייקים. כבוד!

עדי לאון הוא שוב הפייבוריט

שולחן השופטים ממשיך לעבור תהפוכות גם השבוע, ובמקום הראשון עם 38% מהקולות זכה השופט עדי לאון בפעם השנייה מאז תחילת העונה. במקום השני זכה דודו אהרון, מי שבהתחלה הצטייר כפייבוריט אך מאז לא מצליח לשחזר את ההצלחה ולהעפיל אל הפסגה. אחריהם במקום השלישי נמצא ירון אילן, שרק בשבוע שעבר זכה במקום הראשון וכבר הודח שני מקומות למטה בטבל. מי יזכה בשבוע הבא? רק אתם תקבעו.

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako