מדי שבוע מגיעים לאודישנים של 'אייל גולן קורא לך', מתמודדים רבים שמבקשים להגשים את החלום הגדול לכבוש את המוזיקה הים-תיכונית. גם השבוע הענקנו לכם גולשי mako את הזכות לדרג מי מבין המתמודדים כבש את לבכם ומיהו השופט האהוב עליכם. גם הפעם כל התוצאות מתפרסמות בערוץ 24 בתכניתו של יונתן כהן.

אובדן התמימות שכבש אותכם

בקטגוריית "האודישן שריגש אתכם", התמודדו לא פחות מאשר חמישה מתמודדים שונים, ואל המקום הראשון הגיע עדן גבאי והביצוע הסוחף שלו לשירו של ישי לוי "אובדן התמימות". באודישן שלו עדן ביצע בית אחד ופזמון וכשסיים אייל שאל אותו "אתה מכיר גם את הבית הבא?", עדן הנהנן בהססנות ואייל מיד הסביר את עצמו: "אז תשיר אותו, כי עברת".

עדן כבש לא רק את ליבם של השופטים, ולמעלה ממחצית מגולשי mako שהשתתפו בסקר בחרו בו בתור האודישן המרגש של השבוע. הביצוע של עדן כל-כך ריגש אותכם שהוא גם זכה בתואר הסרטון הנצפה ביותר של השבוע באתר, עם למעלה מ-15 אלף צפיות.

המתחרה שמתגעגעת לאביה

ואיזה אודישן לא תשכחו לעוד הרבה זמן? בקטגוריה הזו התחרו המתמודדת המבוגרת ביותר בתולדות התכנית, צביה בר שלימדה את אייל ודודו צעד תימני, וגם מוריס ג'אנו שהתמודד פעמיים: גם בדו-קרב הגורלי שהתקיים בינו ובין בן מצמבר, וגם כאשר שר על הבמה במוצ"ש הגדול ועיצבן את השופטים שטענו ש"זלזל בקהל".

בסופו של דבר הזוכה הגדולה הייתה ליטל רפאלוב, שסיפרה באודישן כי כבר שמונה שנים שלא פגשה את אביה. ירון אילן נזכר בסיפורו הפרטי והפציר באב מול המצלמות: "אתה צריך להיות גאה בבת שלך". אנחנו לא נשכח אותה לעוד הרבה זמן.

מהפך: עדי לאון אהוב יותר מדודו אהרון

בסקר של שבוע שעבר ניצח דודו אהרון בקלילות בקטגוריית השופט האהוב ביותר, אך הפעם נרשם מהפך היסטורי:  אולי בגלל הריאיון שהעניק עדי לזוהר ישראל, בו הסביר שהוא בכלל לא רשע אלא "מציל נפשות", ואולי בגלל שלאט לאט למדתם לאהוב את השופט "האכזרי", בשורה התחתונה דודו אהרון נמצא במקום השני ומעליו עדי לאון נהנה מתואר "השופט האהוב של השבוע". מה יהיה בשבוע הבא? רק אתם תכריעו.

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako