שופטי אייל גולן קורא לך 3 (צילום: אלדד רפאלי)
נבחרת השופטים של העונה החדשה: ברביעי זה מתחיל!|צילום: אלדד רפאלי
העונה השלישית של 'אייל גולן קורא לך', יוצאת לדרך ביום רביעי הקרוב, ולכבודה ערוץ 24 מזמין אתכם להתרווח על הספה ולהינות מסוף שבוע שכולו מוקדש לאחד והיחיד. אז מה יהיה לנו שם?
 

שישי עושה לכולנו שמח

 
את בוקר שישי נתפח בספיישל 'שישי שמח' בהנחיית ירון אילן, שיועבר בשידור חי מחדרה הישר מביתו של בוגר העונה השנייה בר צברי. בר יארח בוגרים נוספים מהעונה וכן את עודד מנשה ואורן חן. ('שישי שמח', 10:00). מיד לאחר מכן ניזכר כולנו בגמר הגדול של העונה השנייה, (גמר אייל גולן 2, 14:00). לאחר מכן נחזור אל נסרין קדרי ומאור אשואל לסרט שעקב אחרי רגעי הזכייה. ('אייל גולן קרא לנו: סיפורם של הזוכים הגדולים, 18:05).
 

בואו להזכר

 
לקראת הערב נקבל את השבת עם ספיישל סיום העונה של 'תכל'ס', אותו הקדיש ירון אילן לאייל, ובמהלכו חשף את תוצאות המצעד הגדול של גולשי mako, (תכל'ס עם ירון אילן, 19:10). לסיום, נחזור עם עודד מנשה אל תחילת הקריירה של אייל, אל השירים והאלבומים שהפכו אותו לכוכב הגדול שהוא היום, ('מאז ועד היום', 21:05).
 
בשבת זאת ההזדמנות שלכם להתרפק על הרגעים הגדולים של העונות הקודמות של 'אייל גולן קורא לך', בשני לקטים גדולים מהחיים, אשר מאגדים את כל הרגעים הכי מרגשים, את הביצועים הכי מדוייקים, וכמובן כל הצחוקים הבלתי נשכחים. ('הרגעים הגדולים', 11:40).
 

>>לחצו כאן לצפייה ישירה בערוץ 24

את לוח השידורים המלא של ערוץ המוזיקה תוכלו למצוא כאן.

"אייל גולן קורא לך", העונה השלישית בקרוב בערוץ 24 ובאתר mako